Cristiano da Matta se zotavuje doma v Brazílii po své srpnové srážce s jelenem a vrátit do závodního vozu se hodlá až bude znovu plně fit.
Po poranění lebky ležel dlouhý čas v bezvědomí, ale dnes se již vrátil k řadě činností, kterým se věnoval před nehodou. „Jsem kompletně zdravý, žiji normální život a soustředím se na své zdraví,“ říká Cristiano, ale přiznává, že mu chybí fyzická síla, kterou měl před nehodou a svůj návrat do kokpitu nechce uspěchat.
„Závodit chci přirozeně dál, ale musím být nejprve ve stoprocentní formě.“
Foto: Augie Hermenegildo
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?