Jerez, 2. den; Úterní program testů v Jerezu výrazně ovlivnilo počasí. Až v úplném závěru dne byla dráha natolik vysušená, aby se mohlo jezdit se slicky.
V ranním měření sil zazářil Bruno Senna, který se ve druhém dni testů představil se stájí iSport a zajistil si nejlepší čas. S příchodem polední přestávky vysvitlo sluníčko a dráha začala osychat.
Avšak před zahájením odpoledního programu se zatáhlo a dráhu smáčel opět déšť. Třicet minut před plánovaným koncem testů se začalo přezouvat na slicky a vedení odložilo uzavření pitlane o patnáct minut, aby měli jezdci větší příležitost poznat chování vozů na suché dráze.
Nejlépe se s osychající dráhou vypořádal Lopez (BCN), který překonal v samém závěru di Grassiho (ART), třetí čas zajel zatím neznámý Luiz Razia (Racing Engineering). Sennovi se dařilo i odpoledne a získal čtvrtý nejlepší čas. Nejrychlejší čas dvoudenních testů však přesto z pondělí patří Pizzoniovi.
Jerez, 2. den1 Jose Maria LOPEZ - BCN Competicion 1:32.894 2 Lucas DI GRASSI - ART Grand Prix 1:32.948 3 Luiz RAZIA - Racing Engineering 1:33.231 4 Bruno SENNA - iSport International 1:33.431 5 Christian BAKKERUD - Super Nova International 1:33.872 6 Andy SOUCEK - ART Grand Prix 1:33.989 7 Timo GLOCK - Trident Racing 1:34.092 8 Javier VILLA - Racing Engineering 1:34.616 9 Adrian ZAUGG - Arden International 1:35.349 10 Vitaly PETROV - BCN Competicion 1:35.500 11 Luca FILIPPI - Arden International 1:35.695 12 Antonio PIZZONIA - Petrol Ofisi FMS International 1:35.804 13 Mike CONWAY - iSport International 1:35.841 14 Nicolas LAPIERRE - Dams 1:36.033 15 Alexandre NEGRAO - Piquet Sports 1:36.553 16 Kohei HIRATE - Trident Racing 1:37.034 17 Stephen JELLEY - DPR 1:38.110 18 Ricardo RISATTI - Campos Racing 1:38.210 19 Gavin CRONJE - DPR 1:38.461 20 Bruce JOUANNY - Super Nova International 1:40.244 21 Kazuki NAKAJIMA - Dams 1:42.884 22 Roldan RODRIGUEZ - Piquet Sports 1:42.887 23 Hiroki YOSHIMOTO - Durango 1:44.592 24 Jason TAHINCI - Petrol Ofisi FMS International 1:44.768 25 Giorgio PANTANO - Campos Racing 1:44.863 26 Alberto VALERIO - Durango 1:45.409 27 Dani CLOS - Petrol Ofisi FMS International 1:46.489
Foto: www.gp2series.com
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.