V úterý nakonec nejrychlejší Lopez

lópez, josé maría
lópez, josé maría, foto: www.gp2series.com
Pavel Stavebník 8. listopadu 2006 11:36
Sdílej:

Jerez, 2. den; Úterní program testů v Jerezu výrazně ovlivnilo počasí. Až v úplném závěru dne byla dráha natolik vysušená, aby se mohlo jezdit se slicky.

V ranním měření sil zazářil Bruno Senna, který se ve druhém dni testů představil se stájí iSport a zajistil si nejlepší čas. S příchodem polední přestávky vysvitlo sluníčko a dráha začala osychat.

Avšak před zahájením odpoledního programu se zatáhlo a dráhu smáčel opět déšť. Třicet minut před plánovaným koncem testů se začalo přezouvat na slicky a vedení odložilo uzavření pitlane o patnáct minut, aby měli jezdci větší příležitost poznat chování vozů na suché dráze.

Nejlépe se s osychající dráhou vypořádal Lopez (BCN), který překonal v samém závěru di Grassiho (ART), třetí čas zajel zatím neznámý Luiz Razia (Racing Engineering). Sennovi se dařilo i odpoledne a získal čtvrtý nejlepší čas. Nejrychlejší čas dvoudenních testů však přesto z pondělí patří Pizzoniovi.

Jerez, 2. den1  Jose Maria LOPEZ  -   BCN Competicion  1:32.894  2  Lucas DI GRASSI   -  ART Grand Prix  1:32.948  3  Luiz RAZIA   -  Racing Engineering  1:33.231  4  Bruno SENNA  -   iSport International  1:33.431  5  Christian BAKKERUD  -   Super Nova International  1:33.872  6  Andy SOUCEK  -   ART Grand Prix  1:33.989  7  Timo GLOCK   -  Trident Racing  1:34.092  8  Javier VILLA - Racing Engineering  1:34.616  9  Adrian ZAUGG   -  Arden International  1:35.349  10  Vitaly PETROV  -   BCN Competicion  1:35.500  11  Luca FILIPPI  -   Arden International  1:35.695  12  Antonio PIZZONIA  -   Petrol Ofisi FMS International  1:35.804  13  Mike CONWAY  -   iSport International  1:35.841  14  Nicolas LAPIERRE   -  Dams  1:36.033  15  Alexandre NEGRAO  -   Piquet Sports  1:36.553  16  Kohei HIRATE   -  Trident Racing  1:37.034  17  Stephen JELLEY   -  DPR  1:38.110  18  Ricardo RISATTI   -  Campos Racing  1:38.210  19  Gavin CRONJE  -   DPR  1:38.461  20  Bruce JOUANNY   -  Super Nova International  1:40.244  21  Kazuki NAKAJIMA  -   Dams  1:42.884  22  Roldan RODRIGUEZ  -   Piquet Sports  1:42.887  23  Hiroki YOSHIMOTO  -   Durango  1:44.592  24  Jason TAHINCI   -  Petrol Ofisi FMS International  1:44.768  25  Giorgio PANTANO  -   Campos Racing 1:44.863  26  Alberto VALERIO  -   Durango  1:45.409  27  Dani CLOS - Petrol Ofisi FMS International  1:46.489 

Foto: www.gp2series.com

Témata:
Stalo se
Pit Lane
Peugeot 9X8 verze Evolution 2024

1812 km Kataru: Tým Peugeot TotalEnergies zahajuje sezónu 2025

Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.