V úterý nakonec nejrychlejší Lopez

lópez, josé maría
lópez, josé maría, foto: www.gp2series.com
Pavel Stavebník 8. listopadu 2006 11:36
Sdílej:

Jerez, 2. den; Úterní program testů v Jerezu výrazně ovlivnilo počasí. Až v úplném závěru dne byla dráha natolik vysušená, aby se mohlo jezdit se slicky.

V ranním měření sil zazářil Bruno Senna, který se ve druhém dni testů představil se stájí iSport a zajistil si nejlepší čas. S příchodem polední přestávky vysvitlo sluníčko a dráha začala osychat.

Avšak před zahájením odpoledního programu se zatáhlo a dráhu smáčel opět déšť. Třicet minut před plánovaným koncem testů se začalo přezouvat na slicky a vedení odložilo uzavření pitlane o patnáct minut, aby měli jezdci větší příležitost poznat chování vozů na suché dráze.

Nejlépe se s osychající dráhou vypořádal Lopez (BCN), který překonal v samém závěru di Grassiho (ART), třetí čas zajel zatím neznámý Luiz Razia (Racing Engineering). Sennovi se dařilo i odpoledne a získal čtvrtý nejlepší čas. Nejrychlejší čas dvoudenních testů však přesto z pondělí patří Pizzoniovi.

Jerez, 2. den1  Jose Maria LOPEZ  -   BCN Competicion  1:32.894  2  Lucas DI GRASSI   -  ART Grand Prix  1:32.948  3  Luiz RAZIA   -  Racing Engineering  1:33.231  4  Bruno SENNA  -   iSport International  1:33.431  5  Christian BAKKERUD  -   Super Nova International  1:33.872  6  Andy SOUCEK  -   ART Grand Prix  1:33.989  7  Timo GLOCK   -  Trident Racing  1:34.092  8  Javier VILLA - Racing Engineering  1:34.616  9  Adrian ZAUGG   -  Arden International  1:35.349  10  Vitaly PETROV  -   BCN Competicion  1:35.500  11  Luca FILIPPI  -   Arden International  1:35.695  12  Antonio PIZZONIA  -   Petrol Ofisi FMS International  1:35.804  13  Mike CONWAY  -   iSport International  1:35.841  14  Nicolas LAPIERRE   -  Dams  1:36.033  15  Alexandre NEGRAO  -   Piquet Sports  1:36.553  16  Kohei HIRATE   -  Trident Racing  1:37.034  17  Stephen JELLEY   -  DPR  1:38.110  18  Ricardo RISATTI   -  Campos Racing  1:38.210  19  Gavin CRONJE  -   DPR  1:38.461  20  Bruce JOUANNY   -  Super Nova International  1:40.244  21  Kazuki NAKAJIMA  -   Dams  1:42.884  22  Roldan RODRIGUEZ  -   Piquet Sports  1:42.887  23  Hiroki YOSHIMOTO  -   Durango  1:44.592  24  Jason TAHINCI   -  Petrol Ofisi FMS International  1:44.768  25  Giorgio PANTANO  -   Campos Racing 1:44.863  26  Alberto VALERIO  -   Durango  1:45.409  27  Dani CLOS - Petrol Ofisi FMS International  1:46.489 

Foto: www.gp2series.com

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.