Jerez, 1. den; Po prvních testech po skončení letošní sezony ve Francii se přestěhovaly týmy do španělského Jerezu. Tým FMS International sáhl po expilotovi F1.
Antonio Pizzonia se stáji Giancarla Fisichelly v pondělí odvděčil přesvědčivým výkonem, když druhého Pereru (Durango) porazil o sedm desetin vteřiny. Třetí nejlepší čas pak zajel další expilot Formule 1 Pantano s vozem stáje Campos.
Velkou pozornost poutal další zástupce brazilské jezdecké školy a synovec tragicky zesnulého trojnásobného šampiona F1 Ayrtona Senny Bruno, jenž se představil s vozem stáje ART Grand Prix, ale až sedmnáctým časem.
Jerez, 1. den1 Antonio Pizzonia Petrol - Ofisi FMS International 1:27.184 2 Franck Perera - Durango 1:27.893 3 Giorgio Pantano - Campos Racing 1:28.163 4 Mike Conway - iSport International 1:28.228 5 Jose Maria Lopez - BCN Competicion 1:28.299 6 Kazuki Nakajima - Dams 1:28.630 7 Nicolas Lapierre - Dams 1:28.664 8 Lucas di Grassi - iSport International 1:28.722 9 Pastor Maldonado - BCN Competicion 1:28.796 10 Alexandre Negrao - Piquet Sports 1:28.974 11 Christian Bakkerud - Arden International 1:28.974 12 Ernesto Viso - ART Grand Prix 1:28.988 13 Luiz Razia - Racing Engineering 1:28.990 14 Luca Filippi - Super Nova International 1:29.001 15 Jason Tahinci - Petrol Ofisi FMS International 1:29.145 16 Borja Garcia - Super Nova International 1:29.233 17 Bruno Senna - ART Grand Prix 1:29.241 18 Kohei Hirate - Trident Racing 1:29.325 19 Alberto Valerio - Arden International 1:29.429 20 Sergio Jiminez - Racing Engineering 1:29.456 21 Vitaly Petrov - Piquet Sports 1:29.729 22 Gavin Cronje - DPR 1:29.770 23 Bruce Jouanny - Durango 1:29.892 24 Stephen Jelley - DPR 1:30.236 25 Markus Winkelhock - Trident Racing 1:30.372 26 Karun Chandhok - Campos Racing 1:30.889
Foto: www.gp2series.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?