Jerez, 1. den; Po prvních testech po skončení letošní sezony ve Francii se přestěhovaly týmy do španělského Jerezu. Tým FMS International sáhl po expilotovi F1.
Antonio Pizzonia se stáji Giancarla Fisichelly v pondělí odvděčil přesvědčivým výkonem, když druhého Pereru (Durango) porazil o sedm desetin vteřiny. Třetí nejlepší čas pak zajel další expilot Formule 1 Pantano s vozem stáje Campos.
Velkou pozornost poutal další zástupce brazilské jezdecké školy a synovec tragicky zesnulého trojnásobného šampiona F1 Ayrtona Senny Bruno, jenž se představil s vozem stáje ART Grand Prix, ale až sedmnáctým časem.
Jerez, 1. den1 Antonio Pizzonia Petrol - Ofisi FMS International 1:27.184 2 Franck Perera - Durango 1:27.893 3 Giorgio Pantano - Campos Racing 1:28.163 4 Mike Conway - iSport International 1:28.228 5 Jose Maria Lopez - BCN Competicion 1:28.299 6 Kazuki Nakajima - Dams 1:28.630 7 Nicolas Lapierre - Dams 1:28.664 8 Lucas di Grassi - iSport International 1:28.722 9 Pastor Maldonado - BCN Competicion 1:28.796 10 Alexandre Negrao - Piquet Sports 1:28.974 11 Christian Bakkerud - Arden International 1:28.974 12 Ernesto Viso - ART Grand Prix 1:28.988 13 Luiz Razia - Racing Engineering 1:28.990 14 Luca Filippi - Super Nova International 1:29.001 15 Jason Tahinci - Petrol Ofisi FMS International 1:29.145 16 Borja Garcia - Super Nova International 1:29.233 17 Bruno Senna - ART Grand Prix 1:29.241 18 Kohei Hirate - Trident Racing 1:29.325 19 Alberto Valerio - Arden International 1:29.429 20 Sergio Jiminez - Racing Engineering 1:29.456 21 Vitaly Petrov - Piquet Sports 1:29.729 22 Gavin Cronje - DPR 1:29.770 23 Bruce Jouanny - Durango 1:29.892 24 Stephen Jelley - DPR 1:30.236 25 Markus Winkelhock - Trident Racing 1:30.372 26 Karun Chandhok - Campos Racing 1:30.889
Foto: www.gp2series.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.