Jerez, 1. den; Po prvních testech po skončení letošní sezony ve Francii se přestěhovaly týmy do španělského Jerezu. Tým FMS International sáhl po expilotovi F1.
Antonio Pizzonia se stáji Giancarla Fisichelly v pondělí odvděčil přesvědčivým výkonem, když druhého Pereru (Durango) porazil o sedm desetin vteřiny. Třetí nejlepší čas pak zajel další expilot Formule 1 Pantano s vozem stáje Campos.
Velkou pozornost poutal další zástupce brazilské jezdecké školy a synovec tragicky zesnulého trojnásobného šampiona F1 Ayrtona Senny Bruno, jenž se představil s vozem stáje ART Grand Prix, ale až sedmnáctým časem.
Jerez, 1. den1 Antonio Pizzonia Petrol - Ofisi FMS International 1:27.184 2 Franck Perera - Durango 1:27.893 3 Giorgio Pantano - Campos Racing 1:28.163 4 Mike Conway - iSport International 1:28.228 5 Jose Maria Lopez - BCN Competicion 1:28.299 6 Kazuki Nakajima - Dams 1:28.630 7 Nicolas Lapierre - Dams 1:28.664 8 Lucas di Grassi - iSport International 1:28.722 9 Pastor Maldonado - BCN Competicion 1:28.796 10 Alexandre Negrao - Piquet Sports 1:28.974 11 Christian Bakkerud - Arden International 1:28.974 12 Ernesto Viso - ART Grand Prix 1:28.988 13 Luiz Razia - Racing Engineering 1:28.990 14 Luca Filippi - Super Nova International 1:29.001 15 Jason Tahinci - Petrol Ofisi FMS International 1:29.145 16 Borja Garcia - Super Nova International 1:29.233 17 Bruno Senna - ART Grand Prix 1:29.241 18 Kohei Hirate - Trident Racing 1:29.325 19 Alberto Valerio - Arden International 1:29.429 20 Sergio Jiminez - Racing Engineering 1:29.456 21 Vitaly Petrov - Piquet Sports 1:29.729 22 Gavin Cronje - DPR 1:29.770 23 Bruce Jouanny - Durango 1:29.892 24 Stephen Jelley - DPR 1:30.236 25 Markus Winkelhock - Trident Racing 1:30.372 26 Karun Chandhok - Campos Racing 1:30.889
Foto: www.gp2series.com
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.