Vedení šampionátu A1 GRAND PRIX včera potvrdilo oficiální verzi kalendáře pro sezónu 2006/2007. Oproti červencové verzi jednání moc nepokročila.
Podzimní část sezóny začíná už zítra. Prvním závod nové sezóny se pojede už tuto neděli v nizozemském Zandvoortu. Čeští fanoušci motorsportu se na zajímavou podívanou mohou těšit hned v příštím týdnu v Brně.
Už se ví, kdy se pojede v které zemi, ale v Indonézii a Brazílii ještě není jisté, na kterém okruhu se pojede (*). Jistotu nemá ani australské Eastern Creek, kde pořádání závodu závisí na dohodě místní vlády s vedením šampionátu A1GP (**).
Location
Circuit
Date
1
Netherlands
Circuit Park Zandvoort
1 October 2006
2
Czech Republic
Auto Motodrom Brno
8 October 2006
3
China
Beijing
12 November 2006
4
Malaysia
Sepang International Circuit
26 November 2006
5
Indonesia
Sentul
10 December 2006*
6
New Zealand
Taupo
21 January 2007
7
Australia
Eastern Creek
4 February 2007**
8
South Africa
Durban (street race)
25 February 2007
9
Brazil
18 March 2007*
10
Mexico
Mexico City
25 March 2007
11
China
Shanghai International Circuit
15 April 2007
12
Great Britain
Brands Hatch
29 April 2007
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.