Ovál Richmond International Raceway se stal desátým potvrzeným závodem IndyCar série pro rok 2007. Krátce na to bylo rozhodnuto, že Chicagoland bude opět posledním dějištěm sezóny.
Richmond, jen tři čtvrtě míle dlouhý ovál je naplánován na 30. června pod umělým osvětlením. „Jsme potěšeni hostit na Richmondu již sedmým rokem sérii IndyCar,“ řekl prezident oválu, Doug Fritz. „Je vzrušující si pomyslet, že jezdci budou znovu zajíždět kola pod šestnáct vteřin více než 170 mílovou rychlostí.“
Sezónu uzavře 9. září závod na Chicagolandu, který je dosud jedenáctým potvrzeným podnikem. Předpokládá se, že celkový počet závodů se vyšplhá na číslo 16 až 17. Rychlý ovál slibuje napínavou podívanou a souboje kolo na kolo.
V letošním roce končila sezóna poměrně brzo a i v tom příštím nedojde ke změně. Hlavním důvodem je start nejsledovanějšího sportu v Americe – Národní Fotbalové Ligy (NFL) a závěr šampionátu Nextel Cup závodů NASCAR.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?