Chicagoland - kvalifikace: Hornish, největší favorit na vítězství v dnešním závodě a na získání titulu šampióna, bude spolu se Scottem Dixonem startoval z první řady.
Hornish vyhrál počtvrté v sezóně pole-position, z toho tři právě na jeden a půl mílových oválech jako je Chicagoland. „Vlastně to bylo trochu překvapivé kolo, které jsem zajel,“ řekl po kvalifikaci Hornish. „Nicméně v těchto typech závodů nezáleží kde startujete. Ale vždy je krásné startovat z pole.“
Všichni čtyři kandidáti na titul odstartují z prvních dvou řad, jak překvapivé. V prvním a druhém tréninku obsadili vždy první čtyři pozice a zbytek startovního pole hrál jen druhé housle.
Protože Dan Wheldon a Scott Dixon ztrácejí 19, resp. 21 bodů, nebude to mít duo Ganassiho týmu jednoduché. Wheldon s Dixonem potřebují vyhrát přičemž ani jeden vůz Penske nesmí dojet lépe jak třetí. „Bude to velmi obtížné vyhrát šampionát. Avšak necítíme žádný tlak. Upřímně, nezajímá mne jestli v šampionátu skončím čtvrtý, třetí, druhý. Pro mne to nic neznamená. Jde nám o vítězství,“ řekl Wheldon.
Dalším jezdcem, který nepociťuje tlak ze strany médii, týmu a podobně, je Vitor Meira. Jeho tým Panther Racing ztratil před sezónou mnoho sponzorů, ale v jejím průběhu kdy dosahoval kvalitních výsledků se prázdné místa na voze začali zaplňovat. „Bude to zábavný závod, nemáme co ztratit,“ řekl Meira.
AJ Foyt IV. pokračuje v překvapivých výkonech a znovu byl ze všech členů týmu Andretti Green Racing nejrychlejší. Podruhé ve dvou závodech se obě ženské zástupkyně kvalifikovaly do stejné řady.
Závod začíná v 19:30
Foto: IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.