Chicagoland - kvalifikace: Hornish, největší favorit na vítězství v dnešním závodě a na získání titulu šampióna, bude spolu se Scottem Dixonem startoval z první řady.
Hornish vyhrál počtvrté v sezóně pole-position, z toho tři právě na jeden a půl mílových oválech jako je Chicagoland. „Vlastně to bylo trochu překvapivé kolo, které jsem zajel,“ řekl po kvalifikaci Hornish. „Nicméně v těchto typech závodů nezáleží kde startujete. Ale vždy je krásné startovat z pole.“
Všichni čtyři kandidáti na titul odstartují z prvních dvou řad, jak překvapivé. V prvním a druhém tréninku obsadili vždy první čtyři pozice a zbytek startovního pole hrál jen druhé housle.
Protože Dan Wheldon a Scott Dixon ztrácejí 19, resp. 21 bodů, nebude to mít duo Ganassiho týmu jednoduché. Wheldon s Dixonem potřebují vyhrát přičemž ani jeden vůz Penske nesmí dojet lépe jak třetí. „Bude to velmi obtížné vyhrát šampionát. Avšak necítíme žádný tlak. Upřímně, nezajímá mne jestli v šampionátu skončím čtvrtý, třetí, druhý. Pro mne to nic neznamená. Jde nám o vítězství,“ řekl Wheldon.
Dalším jezdcem, který nepociťuje tlak ze strany médii, týmu a podobně, je Vitor Meira. Jeho tým Panther Racing ztratil před sezónou mnoho sponzorů, ale v jejím průběhu kdy dosahoval kvalitních výsledků se prázdné místa na voze začali zaplňovat. „Bude to zábavný závod, nemáme co ztratit,“ řekl Meira.
AJ Foyt IV. pokračuje v překvapivých výkonech a znovu byl ze všech členů týmu Andretti Green Racing nejrychlejší. Podruhé ve dvou závodech se obě ženské zástupkyně kvalifikovaly do stejné řady.
Závod začíná v 19:30
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?