Chicagoland - 1. trénink: Dixon, jeden ze čtyř kandidátů na titul šampióna pro rok 2006, vyhrál úvodní trénink závěrečného podniku sezóny na oválu Chicagoland.
Druhý nejrychlejší čas zajel týmový kolega Dan Wheldon, tým Chipa Ganassiho tak obsadil první dvě příčky. Na dalších dvou místech skončily červenobílé Penskeho vozy v pořadí Helio Castroneves a Sam Hornish. Všichni čtyři bojovníci o titul na prvních místech, záruka vyrovnaného závodu.
Nejlepší ze zbytku světa byl Scott Sharp, který po problémech na Infineon Raceway chytil druhý dech a již před závodem prohlašoval návrat mezi špičku. Tým Super Aguri Fernandez Racing udělal o přestávce mezi závody pořádný kus práce, protože i Sharpův týmový kolega Matsuura patřil k nejrychlejším a zajel šestý čas.
Naopak vítězný tým ze Sonomy, Andretti Green hledá správné nastavení a v prvním tréninku se jen trápil. Nejrychlejší z čtyřčlenného týmu byl překvapivě AJ Foyt IV., který nahradil zraněného Daria Franchittiho. Až sedmnáctý skončil Marco Andretti a výsledkovou tabulku uzavírá navrátivší Sarah Fischer.
Foto: Target Chip Ganasi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?