Chicagoland - 1. trénink: Dixon, jeden ze čtyř kandidátů na titul šampióna pro rok 2006, vyhrál úvodní trénink závěrečného podniku sezóny na oválu Chicagoland.
Druhý nejrychlejší čas zajel týmový kolega Dan Wheldon, tým Chipa Ganassiho tak obsadil první dvě příčky. Na dalších dvou místech skončily červenobílé Penskeho vozy v pořadí Helio Castroneves a Sam Hornish. Všichni čtyři bojovníci o titul na prvních místech, záruka vyrovnaného závodu.
Nejlepší ze zbytku světa byl Scott Sharp, který po problémech na Infineon Raceway chytil druhý dech a již před závodem prohlašoval návrat mezi špičku. Tým Super Aguri Fernandez Racing udělal o přestávce mezi závody pořádný kus práce, protože i Sharpův týmový kolega Matsuura patřil k nejrychlejším a zajel šestý čas.
Naopak vítězný tým ze Sonomy, Andretti Green hledá správné nastavení a v prvním tréninku se jen trápil. Nejrychlejší z čtyřčlenného týmu byl překvapivě AJ Foyt IV., který nahradil zraněného Daria Franchittiho. Až sedmnáctý skončil Marco Andretti a výsledkovou tabulku uzavírá navrátivší Sarah Fischer.
Foto: Target Chip Ganasi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.