 
            Japonský jezdec v barvách týmu Super Aguri Fernandez Racing zůstává v průběhu sezóny daleko za očekáváním a od posledního závodu si slibuje kvalitní umístění.
Matsuura ukázal velmi dobré kvality na jeden a půl mílových oválech, kde dosáhl nejlepšího výsledku v kariéře. V roce 2006 dojel na šestém místě v Homestedu. Dosud v sezóně skončil šestkrát mezi prvními deseti a v šampionátu figuruje na třináctém místě se ztrátou čtyřiadvaceti bodů na desátého Tomase Schecktera.
"Jízdu na Chicagolandu si vždy užívám. Dráha je obtížná a nikdy jsem zde neměl štěstí dojet do cíle. Před dvěma lety jsme měli problémy s elektronikou, která nás vyřadila. Bylo to velké zklamání, protože to byl závod kde Adrian (Fernandez, majitel týmu) vyhrál a já mohl mít také s dobrý výsledek. V minulém roce jsem nedokázal uniknout srážce vozů a havaroval jsem. Doufám, že dokončíme sezónu s opravdu dobrým umístěním."Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?