Japonský jezdec v barvách týmu Super Aguri Fernandez Racing zůstává v průběhu sezóny daleko za očekáváním a od posledního závodu si slibuje kvalitní umístění.
Matsuura ukázal velmi dobré kvality na jeden a půl mílových oválech, kde dosáhl nejlepšího výsledku v kariéře. V roce 2006 dojel na šestém místě v Homestedu. Dosud v sezóně skončil šestkrát mezi prvními deseti a v šampionátu figuruje na třináctém místě se ztrátou čtyřiadvaceti bodů na desátého Tomase Schecktera.
"Jízdu na Chicagolandu si vždy užívám. Dráha je obtížná a nikdy jsem zde neměl štěstí dojet do cíle. Před dvěma lety jsme měli problémy s elektronikou, která nás vyřadila. Bylo to velké zklamání, protože to byl závod kde Adrian (Fernandez, majitel týmu) vyhrál a já mohl mít také s dobrý výsledek. V minulém roce jsem nedokázal uniknout srážce vozů a havaroval jsem. Doufám, že dokončíme sezónu s opravdu dobrým umístěním."Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?