Skotský jezdec týmu Andretti Green Racing bude na závěrečném podniků sezóny chybět. Zotavuje se totiž ze zranění, které si přihodil v Goodwoodu.
Na známem historickém okruhu se konal závod veteránu, kterého se mimo jiné zúčastnil i Adrian Newey. Známý konstruktér monopostů formule 1 taktéž havaroval a musel být převezen do nemocnice. Franchitti na historickém Jaguaru E-Type utrpěl zranění, které mu „zničilo“ poslední příležitost vyhrát v sezóně 2006.
Franchittiho místo zaplní AJ Anthony Foyt IV., potomek slavného čtyřnásobného vítěze Indy 500, AJ Foyta. „Rádi budeme mít Anthonyho ve voze Klein/Tools Club,“ řekl Michael Andretti, šéf stejnojmenné stáje.
„Je smůla, že Dario nebude schopen závodit, ale jsme přesvědčeni, že Anthony předvede skvělou práci. Má velký přírodní talent, budeme se snažit poskytnout mu tento víkend rychlé auto,“ pokračoval Andretti.
Jakmile bude Franchitti v pořádku, je možné, že ho uvidíme v konkurenčním seriálu Champ Car, kde by mohl nastoupit do závěrečných závodů šampionátu.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?