Skotský jezdec týmu Andretti Green Racing bude na závěrečném podniků sezóny chybět. Zotavuje se totiž ze zranění, které si přihodil v Goodwoodu.
Na známem historickém okruhu se konal závod veteránu, kterého se mimo jiné zúčastnil i Adrian Newey. Známý konstruktér monopostů formule 1 taktéž havaroval a musel být převezen do nemocnice. Franchitti na historickém Jaguaru E-Type utrpěl zranění, které mu „zničilo“ poslední příležitost vyhrát v sezóně 2006.
Franchittiho místo zaplní AJ Anthony Foyt IV., potomek slavného čtyřnásobného vítěze Indy 500, AJ Foyta. „Rádi budeme mít Anthonyho ve voze Klein/Tools Club,“ řekl Michael Andretti, šéf stejnojmenné stáje.
„Je smůla, že Dario nebude schopen závodit, ale jsme přesvědčeni, že Anthony předvede skvělou práci. Má velký přírodní talent, budeme se snažit poskytnout mu tento víkend rychlé auto,“ pokračoval Andretti.
Jakmile bude Franchitti v pořádku, je možné, že ho uvidíme v konkurenčním seriálu Champ Car, kde by mohl nastoupit do závěrečných závodů šampionátu.
Foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.