Skotský jezdec týmu Andretti Green Racing bude na závěrečném podniků sezóny chybět. Zotavuje se totiž ze zranění, které si přihodil v Goodwoodu.
Na známem historickém okruhu se konal závod veteránu, kterého se mimo jiné zúčastnil i Adrian Newey. Známý konstruktér monopostů formule 1 taktéž havaroval a musel být převezen do nemocnice. Franchitti na historickém Jaguaru E-Type utrpěl zranění, které mu „zničilo“ poslední příležitost vyhrát v sezóně 2006.
Franchittiho místo zaplní AJ Anthony Foyt IV., potomek slavného čtyřnásobného vítěze Indy 500, AJ Foyta. „Rádi budeme mít Anthonyho ve voze Klein/Tools Club,“ řekl Michael Andretti, šéf stejnojmenné stáje.
„Je smůla, že Dario nebude schopen závodit, ale jsme přesvědčeni, že Anthony předvede skvělou práci. Má velký přírodní talent, budeme se snažit poskytnout mu tento víkend rychlé auto,“ pokračoval Andretti.
Jakmile bude Franchitti v pořádku, je možné, že ho uvidíme v konkurenčním seriálu Champ Car, kde by mohl nastoupit do závěrečných závodů šampionátu.
Foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.