Po dlouhé době se startovní listina na příští rok začíná plnit již v průběhu letošní sezóny. Dnes se její novou součástí stal tým Pacific Coast Motorsports.
Představitelé týmu oficiálně potvrdili, že příští rok budou nejen pokračovat se současným Grand Am týmem, ale svoje působiště rozšíří i o ChampCar, kde nasadí dva vozy.
Že se jedná o ambiciozní projekt potvrzuje i to, že již jsou známá jména obou jezdců - tým bude pokračovat ve spoluprácí se Skotem Ryanem Dalzielem a talentovaným Američanem Alexem Figgem. Nyní za tým tato dvojice jezdí v sérii Grand Am za volantem vozu Pontiac Riley.
Zatím však není známé, zda se s týmem přesunou do ChampCar i jejich současní sponzoři - Playboy, Vonage a Palms.
Pacific Coast Motorsports se tak přidává ke Gelles Racing, kteří oznámili vstup do ChampCar pro příští rok již při představení nového monopostu Panoz DP-01. Jak je vidět, parta okolo Kevina Kalkhovena znovu vymyslela řešení, které závodní sérii opravdu pomůže a zpřístupní ji dalším zájemcům.
Hodně nahlas se totiž hovoří o vstupu dalších týmů z ChampCar Atlantic, ale také o Red Bullu a nebo Paulu Stoddartovi, který stále vlastní značku Minardi a závodění mu hodně chybí.
Foto: ChampCar Media
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?