Helio Castroneves je jediným z „velké čtyřky“, který dosud nezískal titul šampióna IndyCar. Do posledního závodu v Chicagolandu vstupuje v čele tabulky s jednobodovým náskokem před Hornishem.
Od počátku až do konce sezóny jsou červenobílé vozy Marlboro Team Penske nejrychlejší, v těsném závěsu je pak sleduje Target Chip Ganassi Racing v podání Dana Wheldona a Scotta Dixona. I když mají Ganassiho „chlapci“ ještě teoretickou možnost vyhrát šampionát, vítěz s největší pravděpodobností vzejde z dvojice Castroneves – Hornish.
„Sam vyhrál Indy 500 a dohromady jsme zvítězili v mnoha závodech,“ řekl Castroneves. „Doufám také, že jeden z nás vyhraje šampionát. Snad to bude vůz číslo tři.“
Právě Castroneves se startovním číslem tři byl před začátkem roku pasován na favorita. Dvojnásobný vítěz Indy 500 v první části sezóny drtil konkurenci, pak ale přišla slabá střední část a Castroneves své vedení ztratil.
Narozdíl od týmového kolegy Hornishe pravidelně dojížděl do cíle, čímž sbíral tolik potřebné body k udržení si naděje na celkové prvenství. O to se bude bojovat již za týden. V závodě půjde o všechno. Můžeme očekávat napínavou jízdu korunovanou štěstím a na druhé straně smutkem. Proto bychom si poslední závod roku neměli nechat ujít.
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?