Helio Castroneves je jediným z „velké čtyřky“, který dosud nezískal titul šampióna IndyCar. Do posledního závodu v Chicagolandu vstupuje v čele tabulky s jednobodovým náskokem před Hornishem.
Od počátku až do konce sezóny jsou červenobílé vozy Marlboro Team Penske nejrychlejší, v těsném závěsu je pak sleduje Target Chip Ganassi Racing v podání Dana Wheldona a Scotta Dixona. I když mají Ganassiho „chlapci“ ještě teoretickou možnost vyhrát šampionát, vítěz s největší pravděpodobností vzejde z dvojice Castroneves – Hornish.
„Sam vyhrál Indy 500 a dohromady jsme zvítězili v mnoha závodech,“ řekl Castroneves. „Doufám také, že jeden z nás vyhraje šampionát. Snad to bude vůz číslo tři.“
Právě Castroneves se startovním číslem tři byl před začátkem roku pasován na favorita. Dvojnásobný vítěz Indy 500 v první části sezóny drtil konkurenci, pak ale přišla slabá střední část a Castroneves své vedení ztratil.
Narozdíl od týmového kolegy Hornishe pravidelně dojížděl do cíle, čímž sbíral tolik potřebné body k udržení si naděje na celkové prvenství. O to se bude bojovat již za týden. V závodě půjde o všechno. Můžeme očekávat napínavou jízdu korunovanou štěstím a na druhé straně smutkem. Proto bychom si poslední závod roku neměli nechat ujít.
Foto: IRL
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?