 
            Pokud by Sam Hornish nevyhrál titul šampióna pro rok 2006, tuto sezónu si bude navždy pamatovat.
„Vyhrál jsem pětistovku,“ řekl Hornish, který v posledním kole úspěšně zaútočil na vedoucího Marca Andrettiho a vyhrál závod Indianapolis 500. „I kdybych vyhrál Indy 500 víckrát, navždy si budu pamatovat tu první v roce 2006.“
Letošní sezóna je zcela ve znamení týmů Penske a Ganassi. Jejich jezdci dosud vyhráli všechny závody, tedy až na dva. Z úspěchu v Milwaukee a Infineon se radoval tým Andretti Green. Nyní má nejblíže k titulu Helio Castroneves, ale druhý Hornish na něj ztrácí pouhý bod.
Kromě radosti se u Sama Hornishe střídalo v průběhu sezóny i zklamání. V Michiganu odstoupil pro technickou poruchu a v Nashvillu havaroval. „Michigan byl tvrdý závod. Brzy jsme to hodili za hlavu. Ani já, ani tým jsme nemohli nic dělat. Ztratil jsem na Helia hodně bodů a na Dana (Wheldon) a Scotta (Dixon) také.“
Sam Hornish má na kontě rekordní dva tituly šampióna a nyní může přidat třetí. Dosud se nikomu nepodařilo slavit zisk dvou titulů, co teprve tří. Nicméně Hornish si svůj cíl již splnil: „Největší událostí roku bylo vítězství v Indy. Nezáleží na tom, co se stane potom. Když vyhrajete Indy, máte dobrou sezónu.“
Foto: Ron McQueeney/IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?