 
            Tohle se může stát jen v Americe: třetí generace slavné závodnické rodiny jde po stopách svého dědečka a tatínka. Jenom v Evropě se tento zvyk neudržuje.
Kdo závod sledoval, mohl vidět, že druhý Franchitti již na předjetí nemá a Andrettimu tak nic nestojí v cestě za premiérovým prvenstvím. Nicméně pravda byla úplně jinde. Riskantní strategii zachránil pace car, který vyjel osm kol před cílem. Jinak by musel Andretti pravděpodobně tankovat.
V 49. kole byly vyvěšeny žluté vlajky a Marco Andretti zajel do boxu naposledy natankovat. Závod byl vypsán na 80. kol, což Andrettiho stavělo před vážný problém. Ve vedení musel udržovat rychlé tempo, přičemž mu v nádrži zbývalo jen 30 galonů paliva.
„Nechat ho na dráze byl velký hazard, ale rozhodli jsme se pro „vítězství nebo prohru“, řekl Kyle Moyer, generální manager týmu Andretti Green Racing.
„Dokázali jsme to. Snažil jsem se o to celý rok. Věděli jsme, že na této trati se můžeme prosadit. Chlapci týmu NYSE odváděli po celý víkend úžasnou práci, tak jako po celý rok,“ hýřil radostí Marco Andretti.
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?