Dario Franchitti podal na Infineon Raceway svůj nejlepší výkon roku a druhým místem dovezl pro tým Andretti Green dvojité vítězství.
Skot startoval z páté pozice a do první zastávky se držel ve vedoucí skupince. Po doplnění paliva vyjel na trať jako desátý, ale před ním bylo ještě několik jezdců, kteří dosud mechanicky nenavštívili. Tím se posunul zpět do první pětky a po závěrečném pit stopu se ocitl na třetím místě za Andrettim a Kanaanem. S týmovým kolegou z Brazílie si lehce poradil, ale na mladého Andrettiho již nestačil.
„Měli jsme dobré auto, jízda byla skvělá a pit stopy vzbuzovaly respekt. Dva inženýři (Allen McDonald a Dave Seyffert) si po těžkém víkendu zaslouží pochvalu. Jsem si jistý, že hoši měli krátkou noc. Řešili, jakým způsobem by mi nejlépe pomohli. Ale Marco předvedl úžasnou práci, především s množstvím paliva. Myslel jsem, že vítězství bude naše, ale pozice 1-2 jsou pro tým neuvěřitelné a úplně první Marcovo vítězství v kariéře - fantastické.“
Foto: IndyCar Media
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?