 
            Dario Franchitti podal na Infineon Raceway svůj nejlepší výkon roku a druhým místem dovezl pro tým Andretti Green dvojité vítězství.
Skot startoval z páté pozice a do první zastávky se držel ve vedoucí skupince. Po doplnění paliva vyjel na trať jako desátý, ale před ním bylo ještě několik jezdců, kteří dosud mechanicky nenavštívili. Tím se posunul zpět do první pětky a po závěrečném pit stopu se ocitl na třetím místě za Andrettim a Kanaanem. S týmovým kolegou z Brazílie si lehce poradil, ale na mladého Andrettiho již nestačil.
„Měli jsme dobré auto, jízda byla skvělá a pit stopy vzbuzovaly respekt. Dva inženýři (Allen McDonald a Dave Seyffert) si po těžkém víkendu zaslouží pochvalu. Jsem si jistý, že hoši měli krátkou noc. Řešili, jakým způsobem by mi nejlépe pomohli. Ale Marco předvedl úžasnou práci, především s množstvím paliva. Myslel jsem, že vítězství bude naše, ale pozice 1-2 jsou pro tým neuvěřitelné a úplně první Marcovo vítězství v kariéře - fantastické.“
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?