 
            I přes poslední místo na startu je Scott Sharp optimistický a od závodů vypsaného na 80 kol si slibuje solidní výsledek.
Služebně nejstarší jezdec v kvalifikaci chyboval, když v zatáčce číslo sedm ztratil kontrolu nad vozem. Nakonec vše bravurně zvládl, ale kolo dokončil s velmi pomalým časem, který jej odsunul na sedmnáctou, poslední pozici.
Sharp dojel v loňské sezóně na dvanáctém místě a v minulosti zde slavil vítězství v závodech Trans-Am. S členitou tratí má tedy nějaké zkušenosti. Ovšem proti němu hraje fakt, že v Infineon se nedá příliš předjíždět a postavení na startu je velmi důležité.
„Bez pochyby je to frustrující. Každý tvrdě pracoval. Udělali jsme v noci na autě mnoho změn a já s ním byl ráno v tréninku opravdu spokojen. Doufal jsem, že dokážu zajet stejný čas jako předtím. V první polovině jsem si vedl slušně, ale v sedmé zatáčce přišla krušná chvíle. Zadek sebou náhle trhl a já si myslel, že ztrácím kontrolu a havaruji. Naštěstí jsem to zvládl, ale ztratil jsem mnoho času, který pohřbil moje kvalifikační kolo.“
Foto: Fernandez Racing
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?