I přes poslední místo na startu je Scott Sharp optimistický a od závodů vypsaného na 80 kol si slibuje solidní výsledek.
Služebně nejstarší jezdec v kvalifikaci chyboval, když v zatáčce číslo sedm ztratil kontrolu nad vozem. Nakonec vše bravurně zvládl, ale kolo dokončil s velmi pomalým časem, který jej odsunul na sedmnáctou, poslední pozici.
Sharp dojel v loňské sezóně na dvanáctém místě a v minulosti zde slavil vítězství v závodech Trans-Am. S členitou tratí má tedy nějaké zkušenosti. Ovšem proti němu hraje fakt, že v Infineon se nedá příliš předjíždět a postavení na startu je velmi důležité.
„Bez pochyby je to frustrující. Každý tvrdě pracoval. Udělali jsme v noci na autě mnoho změn a já s ním byl ráno v tréninku opravdu spokojen. Doufal jsem, že dokážu zajet stejný čas jako předtím. V první polovině jsem si vedl slušně, ale v sedmé zatáčce přišla krušná chvíle. Zadek sebou náhle trhl a já si myslel, že ztrácím kontrolu a havaruji. Naštěstí jsem to zvládl, ale ztratil jsem mnoho času, který pohřbil moje kvalifikační kolo.“
Foto: Fernandez Racing
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?