Infineon - kvalifikace: jedno překvapení střídalo druhé. Kromě Scotta Dixona si obdiv zasloužil i druhý Marco Andretti, naopak Sam Hornish souboj s časem vůbec nezvládl.
Scott Dixon odstartuje do nedělní Grand Prix of Sonoma z prvního místa. Potvrdil tak svou pozici výborného jezdce do „pravých zatáček“. I Marco Andretti může být nesmírně spokojen. Na dráze Infineon získal druhé místo, což nasvědčuje výbornému jezdeckému umění na klasických tratích. Přestup do formule 1 tedy není bezpředmětný.
Třetí čas zajel Helio Castroneves a do boje o titul má nejlepší výchozí postavení. Jeho největší rival a zároveň týmový kolega Sam Hornish kvalifikaci nezvládl a do závodu odstartuje z desátého místa. To může velmi zamíchat pořadím v šampionátu, který se s největší pravděpodobností rozhodne až v posledním podniku sezóny.
Tony Kanaan se postaví po bok Castronevese. Z pátého místa bude o přední pozice bojovat Dario Franchitti. Tým Andretti Green sliboval úspěch a v neděli se možná dostaví, pokud mu ovšem nepřekazí cestu čtvrtý kandidát na titul, Dan Wheldon. Úřadující šampión odstartuje ze šestého místa.
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?