Infineon - kvalifikace: jedno překvapení střídalo druhé. Kromě Scotta Dixona si obdiv zasloužil i druhý Marco Andretti, naopak Sam Hornish souboj s časem vůbec nezvládl.
Scott Dixon odstartuje do nedělní Grand Prix of Sonoma z prvního místa. Potvrdil tak svou pozici výborného jezdce do „pravých zatáček“. I Marco Andretti může být nesmírně spokojen. Na dráze Infineon získal druhé místo, což nasvědčuje výbornému jezdeckému umění na klasických tratích. Přestup do formule 1 tedy není bezpředmětný.
Třetí čas zajel Helio Castroneves a do boje o titul má nejlepší výchozí postavení. Jeho největší rival a zároveň týmový kolega Sam Hornish kvalifikaci nezvládl a do závodu odstartuje z desátého místa. To může velmi zamíchat pořadím v šampionátu, který se s největší pravděpodobností rozhodne až v posledním podniku sezóny.
Tony Kanaan se postaví po bok Castronevese. Z pátého místa bude o přední pozice bojovat Dario Franchitti. Tým Andretti Green sliboval úspěch a v neděli se možná dostaví, pokud mu ovšem nepřekazí cestu čtvrtý kandidát na titul, Dan Wheldon. Úřadující šampión odstartuje ze šestého místa.
Foto: IRL
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?