 
            Infineon - kvalifikace: jedno překvapení střídalo druhé. Kromě Scotta Dixona si obdiv zasloužil i druhý Marco Andretti, naopak Sam Hornish souboj s časem vůbec nezvládl.
Scott Dixon odstartuje do nedělní Grand Prix of Sonoma z prvního místa. Potvrdil tak svou pozici výborného jezdce do „pravých zatáček“. I Marco Andretti může být nesmírně spokojen. Na dráze Infineon získal druhé místo, což nasvědčuje výbornému jezdeckému umění na klasických tratích. Přestup do formule 1 tedy není bezpředmětný.
Třetí čas zajel Helio Castroneves a do boje o titul má nejlepší výchozí postavení. Jeho největší rival a zároveň týmový kolega Sam Hornish kvalifikaci nezvládl a do závodu odstartuje z desátého místa. To může velmi zamíchat pořadím v šampionátu, který se s největší pravděpodobností rozhodne až v posledním podniku sezóny.
Tony Kanaan se postaví po bok Castronevese. Z pátého místa bude o přední pozice bojovat Dario Franchitti. Tým Andretti Green sliboval úspěch a v neděli se možná dostaví, pokud mu ovšem nepřekazí cestu čtvrtý kandidát na titul, Dan Wheldon. Úřadující šampión odstartuje ze šestého místa.
Foto: IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?