 
            Infineon - 3. trénink: poslední trénink před rozhodující kvalifikací vyhrál Helio Castroneves a potvrdil tak pozici favorita na nedělní závod.
Druhé místo obsadil Scott Dixon, který rovněž bojuje o titul šampióna. Není pochyb o tom, že do závodu vsadí vše na jednu kartu, tedy vítězství. Z „velké čtyřky“ je totiž poslední a na vedoucího Hornishe ztrácí třiatřicet bodů.
Sam Hornish nemá klasické okruhy příliš v lásce. Důkazem by mohlo být deváté místo. Od dvojnásobného šampióna bychom tedy neměli čekat žádné zázraky. Dan Wheldon, další adept na titul, skončil na čtvrtém místě. Třetí Tony Kanaan předvedl výborný výkon a na kvalifikaci se zdá být dobře připraven.
Celkově je tým Andretti Green ve formě. Bryan Herta zajel pátý nejrychlejší čas, Dario Franchitti šestý a nováček Andretti obsadil sedmé místo.
Foto: Ron McQueeney/IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?