Infineon - 3. trénink: poslední trénink před rozhodující kvalifikací vyhrál Helio Castroneves a potvrdil tak pozici favorita na nedělní závod.
Druhé místo obsadil Scott Dixon, který rovněž bojuje o titul šampióna. Není pochyb o tom, že do závodu vsadí vše na jednu kartu, tedy vítězství. Z „velké čtyřky“ je totiž poslední a na vedoucího Hornishe ztrácí třiatřicet bodů.
Sam Hornish nemá klasické okruhy příliš v lásce. Důkazem by mohlo být deváté místo. Od dvojnásobného šampióna bychom tedy neměli čekat žádné zázraky. Dan Wheldon, další adept na titul, skončil na čtvrtém místě. Třetí Tony Kanaan předvedl výborný výkon a na kvalifikaci se zdá být dobře připraven.
Celkově je tým Andretti Green ve formě. Bryan Herta zajel pátý nejrychlejší čas, Dario Franchitti šestý a nováček Andretti obsadil sedmé místo.
Foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?