Infineon - 1. a 2. trénink: úvodní dva tréninky dopadli podle očekávání, v čele se totiž střídali jezdci týmu Penske a Ganassi. Poprvé byl nejrychlejší Castroneves a několik hodin později Dixon.
Povrch dráhy zkropil déšť a tak se v prvních pětačtyřiceti minutách nedělo nic zajímavého. Většina pilotů trávila čas v boxech a čekala na příznivější podmínky. Jakmile začal povrch dráhy schnout, přišlo to pravé testování.
Zajímavou novinkou víkendu je návrat podvozků Panoz, které se naposledy objevil ve Watkins Glen. Konkurenční Dallara podává na oválech lepší výkon a celkově si ji jezdci nemohou vynachválit, naopak Panoz je „králem zatáček“. Podvozek Panoz neušel zájmu Scotta Dixona, Dana Wheldona, Scotta Sharpa, Danici Patrick, Buddy Riceho a Jeffa Simmonse.
Druhý trénink vyhrál Scott Dixon, jenž se na klasických tratích cítí jako doma. To samé by mohl říct i Dario Franchitti, jenž preferuje zatáčky před ovály. Ztracenou formu našel Marco Andretti a oproti posledním závodům se nyní objevil na špici, konkrétně na čtvrtém místě. Za zmínku stojí fakt, že zde v minulém roce vyhrál závod Indy Pro Series.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?