Penske nebo Ganassi?

Castroneves, Helio
Castroneves, Helio, foto: IndyCar Media
iM3 26. srpna 2006 14:29
Sdílej:

Infineon - 1. a 2. trénink: úvodní dva tréninky dopadli podle očekávání, v čele se totiž střídali jezdci týmu Penske a Ganassi. Poprvé byl nejrychlejší Castroneves a několik hodin později Dixon.

Povrch dráhy zkropil déšť a tak se v prvních pětačtyřiceti minutách nedělo nic zajímavého. Většina pilotů trávila čas v boxech a čekala na příznivější podmínky. Jakmile začal povrch dráhy schnout, přišlo to pravé testování.

Zajímavou novinkou víkendu je návrat podvozků Panoz, které se naposledy objevil ve Watkins Glen. Konkurenční Dallara podává na oválech lepší výkon a celkově si ji jezdci nemohou vynachválit, naopak Panoz je „králem zatáček“. Podvozek Panoz neušel zájmu Scotta Dixona, Dana Wheldona, Scotta Sharpa, Danici Patrick, Buddy Riceho a Jeffa Simmonse.

Druhý trénink vyhrál Scott Dixon, jenž se na klasických tratích cítí jako doma. To samé by mohl říct i Dario Franchitti, jenž preferuje zatáčky před ovály. Ztracenou formu našel Marco Andretti a oproti posledním závodům se nyní objevil na špici, konkrétně na čtvrtém místě. Za zmínku stojí fakt, že zde v minulém roce vyhrál závod Indy Pro Series.

Foto: IndyCar Media

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.