 
            Target Chip Ganassi Racing už nemá mnoho příležitostí obrátit stav šampionátu ve svůj prospěch. Do konce sezóny zbývají dva závody a je čas zasadit rozhodující úder.
Naposledy slavil Ganassi Racing vítězství v polovině července v Nashivillu. V té době se ještě zdálo, že vyrovnaně bojuje s Penskeho týmem o titul, jenže ten se mu vzápětí krůček po krůčku vzdaloval.
„Měli jsme teď trochu smůly, ale pořád máme živou naději na vítězství v šampionátu. To nás neustále motivuje,“ řekl Dan Wheldon, jenž drží třetí místo s čtyřiadvacetibodovou ztrátou.
Scott Dixon má ještě horší výchozí pozici. V celkovém hodnocení je na čtvrtém místě a na Sama Hornishe ztrácí třiatřicet bodů. „Nepochybně je to dobré, že můžeme stáhnout Sama, kterému se na klasických tratích nedaří. Poslední dva závody musíme vyhrát za každou cenu,“ řekl Dixon.
„Na klasických okruzích máme štěstí, které nám přineslo druhé místo v St. Petersburgu a dvě vítězství ve Watkins Glen. Ovšem je to vždy tvrdé, předjíždění je složité. Doufám, že se kvalifikujeme vpředu,“ pokračoval Dixon, šampión z roku 2003.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?