Target Chip Ganassi Racing už nemá mnoho příležitostí obrátit stav šampionátu ve svůj prospěch. Do konce sezóny zbývají dva závody a je čas zasadit rozhodující úder.
Naposledy slavil Ganassi Racing vítězství v polovině července v Nashivillu. V té době se ještě zdálo, že vyrovnaně bojuje s Penskeho týmem o titul, jenže ten se mu vzápětí krůček po krůčku vzdaloval.
„Měli jsme teď trochu smůly, ale pořád máme živou naději na vítězství v šampionátu. To nás neustále motivuje,“ řekl Dan Wheldon, jenž drží třetí místo s čtyřiadvacetibodovou ztrátou.
Scott Dixon má ještě horší výchozí pozici. V celkovém hodnocení je na čtvrtém místě a na Sama Hornishe ztrácí třiatřicet bodů. „Nepochybně je to dobré, že můžeme stáhnout Sama, kterému se na klasických tratích nedaří. Poslední dva závody musíme vyhrát za každou cenu,“ řekl Dixon.
„Na klasických okruzích máme štěstí, které nám přineslo druhé místo v St. Petersburgu a dvě vítězství ve Watkins Glen. Ovšem je to vždy tvrdé, předjíždění je složité. Doufám, že se kvalifikujeme vpředu,“ pokračoval Dixon, šampión z roku 2003.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?