Target Chip Ganassi Racing už nemá mnoho příležitostí obrátit stav šampionátu ve svůj prospěch. Do konce sezóny zbývají dva závody a je čas zasadit rozhodující úder.
Naposledy slavil Ganassi Racing vítězství v polovině července v Nashivillu. V té době se ještě zdálo, že vyrovnaně bojuje s Penskeho týmem o titul, jenže ten se mu vzápětí krůček po krůčku vzdaloval.
„Měli jsme teď trochu smůly, ale pořád máme živou naději na vítězství v šampionátu. To nás neustále motivuje,“ řekl Dan Wheldon, jenž drží třetí místo s čtyřiadvacetibodovou ztrátou.
Scott Dixon má ještě horší výchozí pozici. V celkovém hodnocení je na čtvrtém místě a na Sama Hornishe ztrácí třiatřicet bodů. „Nepochybně je to dobré, že můžeme stáhnout Sama, kterému se na klasických tratích nedaří. Poslední dva závody musíme vyhrát za každou cenu,“ řekl Dixon.
„Na klasických okruzích máme štěstí, které nám přineslo druhé místo v St. Petersburgu a dvě vítězství ve Watkins Glen. Ovšem je to vždy tvrdé, předjíždění je složité. Doufám, že se kvalifikujeme vpředu,“ pokračoval Dixon, šampión z roku 2003.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?