Target Chip Ganassi Racing už nemá mnoho příležitostí obrátit stav šampionátu ve svůj prospěch. Do konce sezóny zbývají dva závody a je čas zasadit rozhodující úder.
Naposledy slavil Ganassi Racing vítězství v polovině července v Nashivillu. V té době se ještě zdálo, že vyrovnaně bojuje s Penskeho týmem o titul, jenže ten se mu vzápětí krůček po krůčku vzdaloval.
„Měli jsme teď trochu smůly, ale pořád máme živou naději na vítězství v šampionátu. To nás neustále motivuje,“ řekl Dan Wheldon, jenž drží třetí místo s čtyřiadvacetibodovou ztrátou.
Scott Dixon má ještě horší výchozí pozici. V celkovém hodnocení je na čtvrtém místě a na Sama Hornishe ztrácí třiatřicet bodů. „Nepochybně je to dobré, že můžeme stáhnout Sama, kterému se na klasických tratích nedaří. Poslední dva závody musíme vyhrát za každou cenu,“ řekl Dixon.
„Na klasických okruzích máme štěstí, které nám přineslo druhé místo v St. Petersburgu a dvě vítězství ve Watkins Glen. Ovšem je to vždy tvrdé, předjíždění je složité. Doufám, že se kvalifikujeme vpředu,“ pokračoval Dixon, šampión z roku 2003.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?