Závodní víkend bude mít pro Scotta Sharpa přinejmenším jednu pozitivní věc, kdyby odstoupil. Od tratě domů to totiž nemá daleko.
Veterán Sharp v týmu Delphi Fernandez Racing nejede na dráhu Infineon poprvé. Dokonce už v roce 1993 zde v sérii Trans-Am slavil prvenství. V loňské sezóně IndyCar dojel na dvanáctém místě. Zajímavé je, že to byl teprve jeho druhý závod v monopostu na ne-oválné trati za posledních deset let.
„Tato trať je jednou z mých nejoblíbenějších,“ říká Sharp. „Dráha uprostřed kopců je velká výzva. Pro diváky je to vzrušující. Příležitostí správně nastavit ovládání vozu je tu mnoho. Na to se tým zaměřuje a z přicházejícího víkendu mám dobrý pocit.“¨
Scott Sharp je také rekordmanem série. V neděli odstartuje do 128 závodu a letos se zúčastnil již jedenácté sezóny, tedy od počátku IndyCar nechyběl ani v jedné sezóně.
Foto: Fernandez Racing
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?