Závodní víkend bude mít pro Scotta Sharpa přinejmenším jednu pozitivní věc, kdyby odstoupil. Od tratě domů to totiž nemá daleko.
Veterán Sharp v týmu Delphi Fernandez Racing nejede na dráhu Infineon poprvé. Dokonce už v roce 1993 zde v sérii Trans-Am slavil prvenství. V loňské sezóně IndyCar dojel na dvanáctém místě. Zajímavé je, že to byl teprve jeho druhý závod v monopostu na ne-oválné trati za posledních deset let.
„Tato trať je jednou z mých nejoblíbenějších,“ říká Sharp. „Dráha uprostřed kopců je velká výzva. Pro diváky je to vzrušující. Příležitostí správně nastavit ovládání vozu je tu mnoho. Na to se tým zaměřuje a z přicházejícího víkendu mám dobrý pocit.“¨
Scott Sharp je také rekordmanem série. V neděli odstartuje do 128 závodu a letos se zúčastnil již jedenácté sezóny, tedy od počátku IndyCar nechyběl ani v jedné sezóně.
Foto: Fernandez Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?