 
            Závodní víkend bude mít pro Scotta Sharpa přinejmenším jednu pozitivní věc, kdyby odstoupil. Od tratě domů to totiž nemá daleko.
Veterán Sharp v týmu Delphi Fernandez Racing nejede na dráhu Infineon poprvé. Dokonce už v roce 1993 zde v sérii Trans-Am slavil prvenství. V loňské sezóně IndyCar dojel na dvanáctém místě. Zajímavé je, že to byl teprve jeho druhý závod v monopostu na ne-oválné trati za posledních deset let.
„Tato trať je jednou z mých nejoblíbenějších,“ říká Sharp. „Dráha uprostřed kopců je velká výzva. Pro diváky je to vzrušující. Příležitostí správně nastavit ovládání vozu je tu mnoho. Na to se tým zaměřuje a z přicházejícího víkendu mám dobrý pocit.“¨
Scott Sharp je také rekordmanem série. V neděli odstartuje do 128 závodu a letos se zúčastnil již jedenácté sezóny, tedy od počátku IndyCar nechyběl ani v jedné sezóně.
Foto: Fernandez Racing
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?