 
            Australan Ryan Briscoe to v letošním roce nemá jednoduché. V roce 2005 byl pravidelným účastníkem závodů IRL, ale po těžké havárii v závěru sezóny přišel o angažmá.
Nyní jen sporadicky startuje v seriálu a to ke všemu za finančně a výkonně slabý tým Dreyer and Reinbold Racing. V neděli to bude jeho čtvrté vystoupení v roce, kdy vystřídá Sarah Fischer. Na trati Infineon získal v minulé sezóně pole-position, není proto divu, že se do kokpitu velmi těší.
„Miluji Infineon. Nemůžu se dočkat až se tam s týmem Dreyer and Reinbold vrátím. Slavili jsme spolu úspěch, mám na mysli třetí místo ve Watkins Glen, další TOP-5 je reálné."
„Mimo ideální stopu je trať špinavá, proto je důležité držet vůz ve stopě. Je zde spousta různých zatáček, takže nemůžete mít perfektní auto,“ povídal Ryan Briscoe o trati Infineon.
Foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?