Seriál IndyCar není v tak rychlém kolotoči jako Formule 1. Méně závodů, méně testování a časté pauzy mezi závody dovoluje jezdcům trávit volný čas nejrůznějšími způsoby.
Druhý volný víkend ze tří týdnů. Není proto překvapením, že většina z nich má v plánu jen relaxovat. Ačkoliv, najdou se i výjimky: „Musím si sednout a přijít na to, proč je moje auto tak pomalé,“ řekl Bryan Herta, který v průběžném pořadí figuruje na jedenáctém místě.
Scott Dixon již takové starosti nemá a kromě domácího odpočinku chce konečně projet svoji novou loď. „Použil jsem ji jen jednou v roce, protože jsem pořád pryč.“
Tony Kanaan se vyskytuje ve společnosti přátel včetně zraněného kamaráda, Christiana da Matty. „Pravděpodobně pojedu do nemocnice za Christianem. Byl jsem tam minulý týden. Doufám, že mu dodám sílu k brzkému uzdravení.“
Nejenom Herta se bude připravovat na nadcházející závod. Vitor Meira je závodník tělem i duší: „Někde si vypůjčím motokáru a budu trénovat. Nebudu jen sedět doma. Rozhodně budu dělat cokoliv, co mi pomůže se připravovat do Sonomy."
Podnik Indy Grand Prix of Sonoma je naplánován na příští víkend. Infineon Raceway je klasická trať, dobře známá ze seriálu NASCAR. Vozy IndyCar se na ní letos objeví poprvé.
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?