Seriál IndyCar není v tak rychlém kolotoči jako Formule 1. Méně závodů, méně testování a časté pauzy mezi závody dovoluje jezdcům trávit volný čas nejrůznějšími způsoby.
Druhý volný víkend ze tří týdnů. Není proto překvapením, že většina z nich má v plánu jen relaxovat. Ačkoliv, najdou se i výjimky: „Musím si sednout a přijít na to, proč je moje auto tak pomalé,“ řekl Bryan Herta, který v průběžném pořadí figuruje na jedenáctém místě.
Scott Dixon již takové starosti nemá a kromě domácího odpočinku chce konečně projet svoji novou loď. „Použil jsem ji jen jednou v roce, protože jsem pořád pryč.“
Tony Kanaan se vyskytuje ve společnosti přátel včetně zraněného kamaráda, Christiana da Matty. „Pravděpodobně pojedu do nemocnice za Christianem. Byl jsem tam minulý týden. Doufám, že mu dodám sílu k brzkému uzdravení.“
Nejenom Herta se bude připravovat na nadcházející závod. Vitor Meira je závodník tělem i duší: „Někde si vypůjčím motokáru a budu trénovat. Nebudu jen sedět doma. Rozhodně budu dělat cokoliv, co mi pomůže se připravovat do Sonomy."
Podnik Indy Grand Prix of Sonoma je naplánován na příští víkend. Infineon Raceway je klasická trať, dobře známá ze seriálu NASCAR. Vozy IndyCar se na ní letos objeví poprvé.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?