Sam Hornish se znovu probojoval do čela šampionátu a dva závody před koncem sezóny má náskok sedm bodů. Jeho nejbližší pronásledovatel je týmový kolega Helio Castroneves.
„Jsme skutečně, skutečně šťastní,“ řekl Hornish krátce po projetí cílem. „Získali jsme zpět vedení. Budeme postupovat stále vpřed a snad vyhrajeme šampionát.“ Dvojnásobný vítěz IndyCar série to ovšem nemusel mít tak jednoduché. Po závěrečném pit-stopu se do vedení dostal Scott Dixon, ale díky žluté fázi s ním neztratil Hornish kontakt.
„Při restartech máme velmi dobré auto,“ řekl Hornish. „Perfektně jsme nastavili převody. Jakmile jsem nabral rychlost, nebyl problém se před Scotta dostat. Nemyslím si, že jsem byl schopen utrhnout se od něj, ale ovládání vozu bylo výborné a měli jsme potřebnou rychlost.“
Sam Hornish získal své rekordní osmnácté vítězství v kariéře.
Foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?