 
            Sam Hornish se znovu probojoval do čela šampionátu a dva závody před koncem sezóny má náskok sedm bodů. Jeho nejbližší pronásledovatel je týmový kolega Helio Castroneves.
„Jsme skutečně, skutečně šťastní,“ řekl Hornish krátce po projetí cílem. „Získali jsme zpět vedení. Budeme postupovat stále vpřed a snad vyhrajeme šampionát.“ Dvojnásobný vítěz IndyCar série to ovšem nemusel mít tak jednoduché. Po závěrečném pit-stopu se do vedení dostal Scott Dixon, ale díky žluté fázi s ním neztratil Hornish kontakt.
„Při restartech máme velmi dobré auto,“ řekl Hornish. „Perfektně jsme nastavili převody. Jakmile jsem nabral rychlost, nebyl problém se před Scotta dostat. Nemyslím si, že jsem byl schopen utrhnout se od něj, ale ovládání vozu bylo výborné a měli jsme potřebnou rychlost.“
Sam Hornish získal své rekordní osmnácté vítězství v kariéře.
Foto: IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?