Tým Target Chip Ganassi a jeho svěřenci Scott Dixon a Dan Wheldon nadále zůstávají v boji o titul šampióna IndyCar série.
V Kentucky byli diváci svědky ostrých soubojů mezi Penskeho a Ganassiho týmem. Všechny čtyři vozy se v průběhu závodu nepřetržitě střídaly ve vedení. Pět kol před cílem předjel vedoucího Dixona Sam Hornish a po odjetí dvoustého kola vyhrál svůj čtvrtý závod v sezóně
„Nebyl to zase tak strašný den,“ řekl Dixon, který před Castronevesem udržel druhé místo. „Na počátku bylo auto opravdu silné, tak jsem zůstal v pozadí a šetřil palivo. To nám pomohlo se při posledním pit-stopu dostat do vedení.“
Pak přišla poslední žlutá fáze a závod byl restartován na posledních osm kol. „Restart nám uškodil. Stále zbývá nějaká šance na body, ale nyní potřebujeme vyhrát,“ pokračoval Dixon, který se těší na příští závod v Infineon.
Dan Wheldon odjel nejvíce kol na čele, ale po chybě v boxech musel vybojovat zpět své ztracené pozice. V závěru ještě stíhal Castronevese, jenže času už bylo málo. „Prostě jsem u posledního pit-stopu vyrobil chybu. Přestřelil jsem a u chlapců zastavil zeširoka,“ sypal si Wheldon popel na hlavu.
„Udělal jsem pitomou chybu, která by se neměla stávat. A hlavně v tomto stádiu sezóny.“
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.