Dixon s Wheldonem neztrácí naději

Dixon, Scott
Dixon, Scott, foto: Target Chip Ganassi Racing
iM3 15. srpna 2006 12:29
Sdílej:

Tým Target Chip Ganassi a jeho svěřenci Scott Dixon a Dan Wheldon nadále zůstávají v boji o titul šampióna IndyCar série.

V Kentucky byli diváci svědky ostrých soubojů mezi Penskeho a Ganassiho týmem. Všechny čtyři vozy se v průběhu závodu nepřetržitě střídaly ve vedení. Pět kol před cílem předjel vedoucího Dixona Sam Hornish a po odjetí dvoustého kola vyhrál svůj čtvrtý závod v sezóně

„Nebyl to zase tak strašný den,“ řekl Dixon, který před Castronevesem udržel druhé místo. „Na počátku bylo auto opravdu silné, tak jsem zůstal v pozadí a šetřil palivo. To nám pomohlo se při posledním pit-stopu dostat do vedení.“

Pak přišla poslední žlutá fáze a závod byl restartován na posledních osm kol. „Restart nám uškodil. Stále zbývá nějaká šance na body, ale nyní potřebujeme vyhrát,“ pokračoval Dixon, který se těší na příští závod v Infineon.

Dan Wheldon odjel nejvíce kol na čele, ale po chybě v boxech musel vybojovat zpět své ztracené pozice. V závěru ještě stíhal Castronevese, jenže času už bylo málo. „Prostě jsem u posledního pit-stopu vyrobil chybu. Přestřelil jsem a u chlapců zastavil  zeširoka,“ sypal si Wheldon popel na hlavu.

„Udělal jsem pitomou chybu, která by se neměla stávat. A hlavně v tomto stádiu sezóny.“

Foto: Target Chip Ganassi Racing

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?