Tým Target Chip Ganassi a jeho svěřenci Scott Dixon a Dan Wheldon nadále zůstávají v boji o titul šampióna IndyCar série.
V Kentucky byli diváci svědky ostrých soubojů mezi Penskeho a Ganassiho týmem. Všechny čtyři vozy se v průběhu závodu nepřetržitě střídaly ve vedení. Pět kol před cílem předjel vedoucího Dixona Sam Hornish a po odjetí dvoustého kola vyhrál svůj čtvrtý závod v sezóně
„Nebyl to zase tak strašný den,“ řekl Dixon, který před Castronevesem udržel druhé místo. „Na počátku bylo auto opravdu silné, tak jsem zůstal v pozadí a šetřil palivo. To nám pomohlo se při posledním pit-stopu dostat do vedení.“
Pak přišla poslední žlutá fáze a závod byl restartován na posledních osm kol. „Restart nám uškodil. Stále zbývá nějaká šance na body, ale nyní potřebujeme vyhrát,“ pokračoval Dixon, který se těší na příští závod v Infineon.
Dan Wheldon odjel nejvíce kol na čele, ale po chybě v boxech musel vybojovat zpět své ztracené pozice. V závěru ještě stíhal Castronevese, jenže času už bylo málo. „Prostě jsem u posledního pit-stopu vyrobil chybu. Přestřelil jsem a u chlapců zastavil zeširoka,“ sypal si Wheldon popel na hlavu.
„Udělal jsem pitomou chybu, která by se neměla stávat. A hlavně v tomto stádiu sezóny.“
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?