Jezdci týmu Vision Racing, Tomas Scheckter a Ed Carpenter, dokončili závod v Kentucky na sedmém, resp. jedenáctém místě.
Scheckter předváděl působivou jízdu. Do závodu se kvalifikoval až jako sedmnáctý a v jeho průběhu dokázal předjet deset vozů. V 77. kole vystoupil dokonce až na páté místo. Ed Carpenter skvěle odstartoval a i on chvíli držel pátou pozici. Bohužel po prvních zastávkách dostal na studených pneumatikách smyk a zařídil tak první žlutou fázi.
Tomas Scheckter - 7. místo:„Celkově to byl skvělý den. Kvalifikovali jsme se na sedmnáctém místě a přivezli jsme sedmé, takže jsem spokojen. Musím poděkovat chlapcům. Při pit-stopech předváděli neuvěřitelnou práci. Pracovali velmi tvrdě a nyní se to vyplatilo. Musím pochválit každého v týmu.“
Ed Carpenter - 11. místo:„Za dnešek se týmu omlouvám. Při pit-stopu jsem udělal obrovskou chybu. Při snaze co nejrychleji odjet jsem dostal smyk. Ale auto bylo dnes úžasné. To mi pomohlo probojovat se zpět do závodu. Myslím, že pokud nebudeme počítat Penskeho vozy, máme nejlepší auta v poli. Je to zklamání, protože jsme měli na víc, než jedenácté místo."
Foto: IndyCar Media
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?