Jezdci týmu Vision Racing, Tomas Scheckter a Ed Carpenter, dokončili závod v Kentucky na sedmém, resp. jedenáctém místě.
Scheckter předváděl působivou jízdu. Do závodu se kvalifikoval až jako sedmnáctý a v jeho průběhu dokázal předjet deset vozů. V 77. kole vystoupil dokonce až na páté místo. Ed Carpenter skvěle odstartoval a i on chvíli držel pátou pozici. Bohužel po prvních zastávkách dostal na studených pneumatikách smyk a zařídil tak první žlutou fázi.
Tomas Scheckter - 7. místo:„Celkově to byl skvělý den. Kvalifikovali jsme se na sedmnáctém místě a přivezli jsme sedmé, takže jsem spokojen. Musím poděkovat chlapcům. Při pit-stopech předváděli neuvěřitelnou práci. Pracovali velmi tvrdě a nyní se to vyplatilo. Musím pochválit každého v týmu.“
Ed Carpenter - 11. místo:„Za dnešek se týmu omlouvám. Při pit-stopu jsem udělal obrovskou chybu. Při snaze co nejrychleji odjet jsem dostal smyk. Ale auto bylo dnes úžasné. To mi pomohlo probojovat se zpět do závodu. Myslím, že pokud nebudeme počítat Penskeho vozy, máme nejlepší auta v poli. Je to zklamání, protože jsme měli na víc, než jedenácté místo."
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?