Jezdci týmu Vision Racing, Tomas Scheckter a Ed Carpenter, dokončili závod v Kentucky na sedmém, resp. jedenáctém místě.
Scheckter předváděl působivou jízdu. Do závodu se kvalifikoval až jako sedmnáctý a v jeho průběhu dokázal předjet deset vozů. V 77. kole vystoupil dokonce až na páté místo. Ed Carpenter skvěle odstartoval a i on chvíli držel pátou pozici. Bohužel po prvních zastávkách dostal na studených pneumatikách smyk a zařídil tak první žlutou fázi.
Tomas Scheckter - 7. místo:„Celkově to byl skvělý den. Kvalifikovali jsme se na sedmnáctém místě a přivezli jsme sedmé, takže jsem spokojen. Musím poděkovat chlapcům. Při pit-stopech předváděli neuvěřitelnou práci. Pracovali velmi tvrdě a nyní se to vyplatilo. Musím pochválit každého v týmu.“
Ed Carpenter - 11. místo:„Za dnešek se týmu omlouvám. Při pit-stopu jsem udělal obrovskou chybu. Při snaze co nejrychleji odjet jsem dostal smyk. Ale auto bylo dnes úžasné. To mi pomohlo probojovat se zpět do závodu. Myslím, že pokud nebudeme počítat Penskeho vozy, máme nejlepší auta v poli. Je to zklamání, protože jsme měli na víc, než jedenácté místo."
Foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?