Stále lepšící se výkony Vitora Meiry vzbuzují zájem u sponzorů, díky nimž se tým dostává z finanční tísně.
Před sezónou nemohl tým najít řádného sponzora. Na počátku sezóny neměl vůz Vitora Meiry žádný „velký nápis“, který by značil zlepšení situace. Až druhým místem ve Watkins Glen prolomil Meira smůlu a v dalších závodech pokračoval ve skvělé formě.
To mělo samozřejmě účinek a velké firmy se začaly zajímat o volnou plochu na voze. V Kentucky, kde se v neděli jede další závod série, mohl Panther Racing slavit ještě než bylo odstartováno.
Pro závod Meijer Indy 300 získal tým hlavního sponzora, vysokou školu Lincoln Tech. Shodou okolností na této škole vystudoval spolumajitel Pantherů, John Barnes. Stal se také nejmladším šéfinženýrem v historii Indianapolis 500.
Zda bude stávající forma Vitora Meiry a týmu Panther Racing pokračovat, uvidíme již tuto neděli.
Foto: IndyCar Media
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?