Stále lepšící se výkony Vitora Meiry vzbuzují zájem u sponzorů, díky nimž se tým dostává z finanční tísně.
Před sezónou nemohl tým najít řádného sponzora. Na počátku sezóny neměl vůz Vitora Meiry žádný „velký nápis“, který by značil zlepšení situace. Až druhým místem ve Watkins Glen prolomil Meira smůlu a v dalších závodech pokračoval ve skvělé formě.
To mělo samozřejmě účinek a velké firmy se začaly zajímat o volnou plochu na voze. V Kentucky, kde se v neděli jede další závod série, mohl Panther Racing slavit ještě než bylo odstartováno.
Pro závod Meijer Indy 300 získal tým hlavního sponzora, vysokou školu Lincoln Tech. Shodou okolností na této škole vystudoval spolumajitel Pantherů, John Barnes. Stal se také nejmladším šéfinženýrem v historii Indianapolis 500.
Zda bude stávající forma Vitora Meiry a týmu Panther Racing pokračovat, uvidíme již tuto neděli.
Foto: IndyCar Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?