Denver, 1. trénink: Paul Tracy (Forsythe Championship Racing) a Sebastien Bourdais (Newman-Haas Racing) zajeli v úvodním tréninku v Denveru téměř stejěné časy.
Paul Tracy, Sebastien Bourdais a A.J. Allmendinger, to je trojice, kterou v posledních podnicích vidím, jak se střídá v průběhu tréninků, kvalifikací a závodů na vedoucích pozicích.
I v prvním tréninku na nedělní Grand Prix Denveru si to tito tři kohouti rozdali o první tři pozice v pořadí právě Tracy, Bourdais a Allmendinger. Za nimi na čtvrté pozici kontroval Justin Wilson (RuSPORT), se ztrátou půl sekundy pak za nimi Oriol Servia s vozem týmu PKV.
Opět máme ve startovním poli o jednoho jezdce méně, protože, jak jsme vás již informovali, Cristiano da Matta se zotavuje z hrozně vypadající havárie, která se mu stala při Open testech na trati Road America, kde se v rychlosti srazil s přebíhajícím jelenem. Momentálně je stále v nemocnici a už po operaci hlavy. Na jeho místo nebyl nikdo nominovaný.
Foto: Champ Car Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?