Denver, 1. trénink: Paul Tracy (Forsythe Championship Racing) a Sebastien Bourdais (Newman-Haas Racing) zajeli v úvodním tréninku v Denveru téměř stejěné časy.
Paul Tracy, Sebastien Bourdais a A.J. Allmendinger, to je trojice, kterou v posledních podnicích vidím, jak se střídá v průběhu tréninků, kvalifikací a závodů na vedoucích pozicích.
I v prvním tréninku na nedělní Grand Prix Denveru si to tito tři kohouti rozdali o první tři pozice v pořadí právě Tracy, Bourdais a Allmendinger. Za nimi na čtvrté pozici kontroval Justin Wilson (RuSPORT), se ztrátou půl sekundy pak za nimi Oriol Servia s vozem týmu PKV.
Opět máme ve startovním poli o jednoho jezdce méně, protože, jak jsme vás již informovali, Cristiano da Matta se zotavuje z hrozně vypadající havárie, která se mu stala při Open testech na trati Road America, kde se v rychlosti srazil s přebíhajícím jelenem. Momentálně je stále v nemocnici a už po operaci hlavy. Na jeho místo nebyl nikdo nominovaný.
Foto: Champ Car Media
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?