Target Chip Ganassi Racing připravuje své motory Honda a podvozky Dallara na rozhodující úder a možný zvrat v šampionátu.
Tento víkend čeká na jezdce tri-ovál Kentucky Speedway o délce 1.5 míle, závod se pojede na 200 kol. Kentucky byl znám jako nejhrbolatější ovál v IndyCar, nicméně několik změn a úprav srovnaly povrch a závodníci se nemusejí ničeho obávat.
Čtvrtý Scott Dixon ztrácí na vedoucího Castronevese jednatřicet bodů a třetí Dan Wheldon sedmnáct. Oba však naději na výhru v šampionátu neztrácejí. Především Dixon je ve velmi dobré náladě.
„V roce 2003, tři závody před koncem, jsem byl na čtvrtém místě se ztrátou dvaačtyřiceti bodů na Castronevese,“ vzpomíná Dixon, který nakonec šampionát vyhrál. „Tým se nikdy nevzdává a týmová práce nám přinesla vítězství v roce 2003. V žádném případě se nehodláme vzdát ani letos,“ pokračoval.
Poslední dva závody byly pro Ganassiho tým frustrující. Nejlepšího výsledku dosáhl Dan Wheldon, jenž v Michiganu dojel na třetím místě. Nyní čeká oba jezdce rozhodující útok na titul. Pokud nepřijde, z vítězství se pravděpodobně bude radovat někdo z dvojice Castroneves-Hornish.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?