Target Chip Ganassi Racing připravuje své motory Honda a podvozky Dallara na rozhodující úder a možný zvrat v šampionátu.
Tento víkend čeká na jezdce tri-ovál Kentucky Speedway o délce 1.5 míle, závod se pojede na 200 kol. Kentucky byl znám jako nejhrbolatější ovál v IndyCar, nicméně několik změn a úprav srovnaly povrch a závodníci se nemusejí ničeho obávat.
Čtvrtý Scott Dixon ztrácí na vedoucího Castronevese jednatřicet bodů a třetí Dan Wheldon sedmnáct. Oba však naději na výhru v šampionátu neztrácejí. Především Dixon je ve velmi dobré náladě.
„V roce 2003, tři závody před koncem, jsem byl na čtvrtém místě se ztrátou dvaačtyřiceti bodů na Castronevese,“ vzpomíná Dixon, který nakonec šampionát vyhrál. „Tým se nikdy nevzdává a týmová práce nám přinesla vítězství v roce 2003. V žádném případě se nehodláme vzdát ani letos,“ pokračoval.
Poslední dva závody byly pro Ganassiho tým frustrující. Nejlepšího výsledku dosáhl Dan Wheldon, jenž v Michiganu dojel na třetím místě. Nyní čeká oba jezdce rozhodující útok na titul. Pokud nepřijde, z vítězství se pravděpodobně bude radovat někdo z dvojice Castroneves-Hornish.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?