Šampión z roku 2003 se druhého září ocitne na okruhu Miller Motorsports Park v Utahu. Jeho cílem bude vyhrát závěrečný závod série Grand American Rolex Sports Car.
Scott Dixon naštěstí nadále setrvá v IRL, jen má v plánu podruhé vyzkoušet tento druh závodů za tým Chipa Ganassiho. Na začátku roku vyhrál spolu s Danem Wheldonem a Ganassiho chráněncem v NASCAR, Caseyem Mearsem slavnou čtyřiadvacetihodinovku v Daytoně.
„Kdykoliv máte příležitost posadit jezdce jako Scott Dixon za volant, je to skvělá šance. Scott je osvědčený jezdec na klasických tratích,“ řekl Ganassi. Dixon bude startovat po boku Scotta Pruetta a Luise Diaze.
foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?