Tým Dreyer & Rainbold angažoval bývalou závodnici série IndyCar. Sarah Fisher se v nadcházejícím závodě v Kentucky posadí za volant vozu s číslem 5 a znovu okusí atmosféru formulových závodů.
„Je velmi vzrušující mít Sarah opět ve voze,“ řekl Dennis Reinbold, spolumajitel týmu. Fisher zde již v roce 2002 a 2003 působila. „Práce se Sarah je vždy příjemná a ani tentokrát to nebude jiné,“ pokračoval Reinbold.
Za tým debutovala v dubnu roku 2002 a svým čtvrtým místě v Nazarethu udělala velmi dobrý dojem. V závěru sezóny se dokonce stala první ženou, která kdy získala pole-position. Ve své kariéře odstartovala do osmačtyřiceti závodů a z toho sedmkrát dokázala dojet v první desítce.
V Kentucky tak budeme po dlouhé době svědky závodu, ve kterém se objeví dvě ženy. Danica Patrick, nynější hvězda série IRL, se s týmem Rahal Letterman Racing vrátí na místo, kde před rokem získala své první pole-position. Pokud se tyto dvě závodnice potkají na dráze, můžeme čekat zajímavé souboje.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?