Dnes byl potvrzen přestup jediné ženy startující v seriálu IRL. Patrik bude od příštího roku hájit barvy týmu Andretti Green Racing.
Patrick, která se stala v minulé sezóně nováčkem roku, je teprve třetím pilotem u Andretti Green pro rok 2007. Vedle ní mají jisté místo Tony Kanaan a Marco Andretti. Letos tým nasazuje čtyři vozy a v 90. ročníku Indianapolis startoval dokonce i pátý vůz s Michaelem Andrettim.
Andretti Green Racing je v současné době nejúspěšnějším týmem v IRL. V roce 2004 a 2005 vyhrál titul, v Indy Pro Series (druhá liga závodů IndyCar) vlastní dva vozy a v následující sezóně chystá vstup do série American Le Mans.
„Danica ve své první sezóně ukázala velký talent. Její postupná vyzrálost zapůsobila na Kima (Greena), Kevina (Savoree) a i samozřejmě i na mě,“ řekl Michael Andretti. „Naším cílem vždy bylo a bude vyhrávat závody a šampionáty. Věříme, že s Danicou to dokážeme,“ pokračoval Andretti.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?