Tým Dreyer & Rainbold si z Milwaukee odvezl jen zklamaní. Ryan Briscoe si musel vypít kalich hořkosti až do dna.
Již v prvním tréninku závodního víkendu Briscoe havaroval a zádí narazil do bariéry, poté se odrazil k protější boxové zídce a pochroumal levé přední zavěšení. Mechanici museli po celou noc a den opravovat poškozený vůz, z toho důvodu se Briscoe v druhém tréninku neobjevil. V těch dalších, včetně kvalifikace, uzavíral jezdecké pole a ani v závodě se žádná změna nekonala.
Brzy po startu jej tým povolal do boxu. Na vině bylo špatné ovládání vozu. Po menších úpravách se Briscoe vrátil zpět na trať, ale po dalších velmi pomalých kolech jej spolumajitel týmu, Dennis Reinbold, ze závodu odvolal.
„Celkově jsme měli děsný víkend,“ smutnil Briscoe, který letos startuje teprve potřetí. „Tvrdě jsme pracovali, ale nepodařilo se nám najít vhodné nastavení. Udělali jsme spoustu změn v naději, že jdeme správným směrem.“ Bohužel až v závodě se ukázalo, že tentokrát byla volba nastavení špatná.
Finanční stránka Dreyer & Rainbold není nikterak růžová a po Milwaukee se určitě týmová kasa ještě vyprázdnila. Ryan Briscoe má smlouvu ještě na jeden závod a pak se musí tým poohlédnout po nějakém chlebodárci, který by přinesl nějaké peníze. Mluvilo se o Sarah Fisher, ze vzájemné spolupráce však nakonec sešlo.
foto: IndyCar Media
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?