Tým Dreyer & Rainbold si z Milwaukee odvezl jen zklamaní. Ryan Briscoe si musel vypít kalich hořkosti až do dna.
Již v prvním tréninku závodního víkendu Briscoe havaroval a zádí narazil do bariéry, poté se odrazil k protější boxové zídce a pochroumal levé přední zavěšení. Mechanici museli po celou noc a den opravovat poškozený vůz, z toho důvodu se Briscoe v druhém tréninku neobjevil. V těch dalších, včetně kvalifikace, uzavíral jezdecké pole a ani v závodě se žádná změna nekonala.
Brzy po startu jej tým povolal do boxu. Na vině bylo špatné ovládání vozu. Po menších úpravách se Briscoe vrátil zpět na trať, ale po dalších velmi pomalých kolech jej spolumajitel týmu, Dennis Reinbold, ze závodu odvolal.
„Celkově jsme měli děsný víkend,“ smutnil Briscoe, který letos startuje teprve potřetí. „Tvrdě jsme pracovali, ale nepodařilo se nám najít vhodné nastavení. Udělali jsme spoustu změn v naději, že jdeme správným směrem.“ Bohužel až v závodě se ukázalo, že tentokrát byla volba nastavení špatná.
Finanční stránka Dreyer & Rainbold není nikterak růžová a po Milwaukee se určitě týmová kasa ještě vyprázdnila. Ryan Briscoe má smlouvu ještě na jeden závod a pak se musí tým poohlédnout po nějakém chlebodárci, který by přinesl nějaké peníze. Mluvilo se o Sarah Fisher, ze vzájemné spolupráce však nakonec sešlo.
foto: IndyCar Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.