V Milwaukee startovali Scott Dixon a Dan Wheldon z desáté, resp. jedenácté pozice. Do cíle dojeli na osmém a desátém místě, tedy žádný důvod k radosti.
Pro tým Target Chip Ganassi Racing to byl pětasedmdesátý závod v seriálu IndyCar, avšak tento jubilejní podnik se nevydařil zcela podle představ. „Jednoduše jsme nemohli najít potřebnou rychlost,“ řekl Dixon, který zpočátku žádné problémy s vozem nezaznamenal. „Ke konci mi vůz velmi vibroval, stěžovalo mi to vidění.“
Jeho mechanici změnili tlak v pneumatikách a upravili přítlačná křídla, ale žádné větší zlepšení to nepřineslo. „V takových situací je nejlepší se soustředit a dojet bezpečně do cíle. To se nám podařilo,“ pokračoval Dixon.
I speciálně pro Milwaukee zelený vůz Dana Wheldona nedokázal konkurovat těm nejlepším a dojel jako osmý. „Věřil jsem, že zelená Fuji Film mi přinese štěstí, ale byl to těžký víkend a těžký závod pro oba vozy Target,“ posteskl si Wheldon.
Žádný z inženýrů není schopen se stoprocentní jistotou říci, proč byli Dixon a Wheldon tak pomalý. Nicméně Milwaukee už je pryč a celý cirkus se chystá na nadcházející víkend strávený v Michiganu.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?