V Milwaukee startovali Scott Dixon a Dan Wheldon z desáté, resp. jedenácté pozice. Do cíle dojeli na osmém a desátém místě, tedy žádný důvod k radosti.
Pro tým Target Chip Ganassi Racing to byl pětasedmdesátý závod v seriálu IndyCar, avšak tento jubilejní podnik se nevydařil zcela podle představ. „Jednoduše jsme nemohli najít potřebnou rychlost,“ řekl Dixon, který zpočátku žádné problémy s vozem nezaznamenal. „Ke konci mi vůz velmi vibroval, stěžovalo mi to vidění.“
Jeho mechanici změnili tlak v pneumatikách a upravili přítlačná křídla, ale žádné větší zlepšení to nepřineslo. „V takových situací je nejlepší se soustředit a dojet bezpečně do cíle. To se nám podařilo,“ pokračoval Dixon.
I speciálně pro Milwaukee zelený vůz Dana Wheldona nedokázal konkurovat těm nejlepším a dojel jako osmý. „Věřil jsem, že zelená Fuji Film mi přinese štěstí, ale byl to těžký víkend a těžký závod pro oba vozy Target,“ posteskl si Wheldon.
Žádný z inženýrů není schopen se stoprocentní jistotou říci, proč byli Dixon a Wheldon tak pomalý. Nicméně Milwaukee už je pryč a celý cirkus se chystá na nadcházející víkend strávený v Michiganu.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?