Vitor Meira, jediný jezdec týmu Panther Racing, se většinou držel v první pětce, ale nehoda ve 137. kole jej vyřadila a odsunula na konečné patnácté místo.
Meira startoval jako pátý, jeho nejlepší výsledek sezóny, a v průběhu závodu se posunul až na třetí místo. Po prvním pitstopu a dvou žlutých fázích začal tým i jezdec myslet na vítězství. Bohužel, právě ve 137. kole jeho pouť skončila.
Vůz se neočekávaně dostal do smyku a zadní částí narazil do bariéry. Pro tým to znamenalo teprve druhé odstoupení v sezóně. Jak smutná musela být nálada, když přišlo „DNF“ právě v tak dobře rozjetém závodě.
„Musíme pořádně překontrolovat data. Nevíme co se doopravdy stalo. Je to škoda, ušetřili jsme palivo a držet se za zády Tonyho (Kanaana) a Daria (Franchittiho) by nebyl problém,“ řekl Meira.
Dále pak pochválil mechaniky, kteří mu podle jeho slov dodali nejlepší vůz v sezóně. Zároveň podotkl, že je to za nimi a je čas se zaměřit na Michigan.
foto: IndyCar Media
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.