Tony Kanaan konečně prorazil smůlu, která jej provázela od začátku sezóny. A také poprvé v roce zvítězil jiný vůz než Penske či Ganassi.
Brazilec startoval ze čtvrtého místa a krátce po zajetí pace caru nejprve překonal týmového kolegu Andrettiho a Hornishe na Marlboro Penske. Kanaan se v průběhu celého závodu pohyboval v čele nebo na druhém místě. Zelený vůz #11 Team 7-Eleven Dallara/Honda/Firestone byl nejrychlejším monopostem v poli a ve spolupráci s jezdeckým uměním Tonyho Kanaana bezpečně převálcovali konkurenci. Tým Andretti Green mohl slavit.
Kanaan nyní figuruje v průběžném pořadí šampionátu na pátém místě, o které se dělí s Vitorem Meirou, jenž v Milwaukee cíl neviděl.
„Sváděl jsem skvělou bitvu s Marcem,“ vyprávěl šťastný Kanaan. „Po celou tu dobu jsem měl srdce až v krku. Můj týmový kolega je synem mého šéfa, nemohl jsem si proto dovolit jej nějakým způsobem vyřadit.“
foto: Ron McQueeney/IRL
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?