Edmonton - postavení na startu: Hamburgrový Francouz, Sebastien Bourdais zajel rekord tratě a vybojoval tak pro sebe a tým Paula Newmana Pole position.
Zřejmě další šanci na zvýšení svého bodového zisku dostal ziskem Pole position na trati v Edmontonu Francouz Sebastien Bourdais, když se mu podařilo zajet rekord tratě. Bourdais vyhrál už páteční první kvalifikaci, kde se mu také od začátku dařilo.
Bourdais časem 58.560 překonal loňský nejrychlejší čas A.J. Allmendingera. Díky čemuž jde do závěru šampionátu s výrazným bodovým náskokem, který už před druhým Allmendingerem činí náskok 25 bodů. Z první řady odstartuje společně s Kanaďanem Paulem Tracym z konkurenční stáje Forsythe Championship Racing.
Druhá kvalifikace byla výrazně poznamenána třemi červenými vlajkami, které přerušily třikrát snahu všech jezdců. Proto musela být trochu prodloužena, aby bylo umožněno jezdcům minimálně 20 minut k zajetí kvalifikačního času. Zajímavostí bylo, že na trať vedl hned z kraje jezdce Paul Tracy, což bylo poprvé po třech letech, kdy šampión z roku 2003 vyrazil na trať jako první. Bohužel pro něj, jeho strategie nevyšla poté, co po chybě elektroniky Tracy ztratil kontrolu nad svojí Lolou a vrazil do ochranné zdi v zatáčce č. 7, což způsobilo první červenou vlajku. Tým svoji velkou snahou zajistil, aby se Tracy mohl účastnit zbytku kvalifikace.
Justin Wilson po skvělých výkonech z tréninků dokázal dostat svůj monopost na start na třetí pozici. Společně s ním odstartuje ze druhé řady A.J. Allmendinger. Pátý odstartuje do závodu Oriol Servia a šestý Will Power. Foto: Champ Car
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.