Tracy a Willson vítězi posledních tréninků

Wilson, Justin
Wilson, Justin, foto: Champ Car World Series
ar1 23. července 2006 19:29
Sdílej:

Edmonton - 3. a 4. trénink: Ve třetím tréninku zajel nejrychlejší čas Paul Tracy, čtvrtému zase vládl Justin Wilson.

Paul Tracy, Justin Wilson a Sebastien Bourdais, to je trojka, která si rozdělila první tři pozice v předposledním tréninku na městské trati v Edmontonu. A.J. Allmendinger obsadil čtvrtou pozici, pátou Dan Clerke a jediná žena ve stratovním poli Katherine Legge zajela šestý čas.

Poslední trénink si Tracy s Wilsonem pozice vyměnili a prvenství ve čtvrtém tréninku se těšil Brit. Bourdais opět skončil třetí a čtvrtý stejně jako v předchozím tréninku, zůstal Allmendinger.

Foto: Champ Car

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?