 
            Helio Castroneves a Sam Hornish sdílí první řadu do závodu v Milwaukee. Z toho důvodu se objevují otázky, zda nedojde mezi stájovými kolegy ke kontaktu, jako tomu bylo v minulém roce.
Oba jezdci týmu Penske se tehdy prali a vítězství, jenže souboj nakonec skončil vyřazením Helia Castronevese a průjezdem victory lane v podání Sama Hornishe. Oba jezdci již kolizi hodili za hlavu a dokonce tvrdí, že jim pomohla k letošním úspěchům na trati.
„Můžu říci, že nehoda nám pomohla vyspět a udělala z nás lepší týmové kolegy,“ řekl Castroneves, který má na kontě tři vítězství v sezóně.
„Chci vyhrávat každý závod, zároveň chci aby vždy dojel Helio jako druhý,“ usmíval se Hornish. Současně podotkl, že se svým týmovým kolegou je naprosto spokojen, na což Castroneves velmi rychle zareagoval:
„Jsi hodný, teď tě mám rád ještě víc!“
foto: IRL
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?