Helio Castroneves a Sam Hornish sdílí první řadu do závodu v Milwaukee. Z toho důvodu se objevují otázky, zda nedojde mezi stájovými kolegy ke kontaktu, jako tomu bylo v minulém roce.
Oba jezdci týmu Penske se tehdy prali a vítězství, jenže souboj nakonec skončil vyřazením Helia Castronevese a průjezdem victory lane v podání Sama Hornishe. Oba jezdci již kolizi hodili za hlavu a dokonce tvrdí, že jim pomohla k letošním úspěchům na trati.
„Můžu říci, že nehoda nám pomohla vyspět a udělala z nás lepší týmové kolegy,“ řekl Castroneves, který má na kontě tři vítězství v sezóně.
„Chci vyhrávat každý závod, zároveň chci aby vždy dojel Helio jako druhý,“ usmíval se Hornish. Současně podotkl, že se svým týmovým kolegou je naprosto spokojen, na což Castroneves velmi rychle zareagoval:
„Jsi hodný, teď tě mám rád ještě víc!“
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?