Helio Castroneves a Sam Hornish sdílí první řadu do závodu v Milwaukee. Z toho důvodu se objevují otázky, zda nedojde mezi stájovými kolegy ke kontaktu, jako tomu bylo v minulém roce.
Oba jezdci týmu Penske se tehdy prali a vítězství, jenže souboj nakonec skončil vyřazením Helia Castronevese a průjezdem victory lane v podání Sama Hornishe. Oba jezdci již kolizi hodili za hlavu a dokonce tvrdí, že jim pomohla k letošním úspěchům na trati.
„Můžu říci, že nehoda nám pomohla vyspět a udělala z nás lepší týmové kolegy,“ řekl Castroneves, který má na kontě tři vítězství v sezóně.
„Chci vyhrávat každý závod, zároveň chci aby vždy dojel Helio jako druhý,“ usmíval se Hornish. Současně podotkl, že se svým týmovým kolegou je naprosto spokojen, na což Castroneves velmi rychle zareagoval:
„Jsi hodný, teď tě mám rád ještě víc!“
foto: IRL
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.