13. závod letošního šampionátu v Ansanu v Jižní Koreji byl oficiálně zrušen. Znovu...
Ani letos se bohužel nepodaří uspořádat dlouho očekávaný závod v Jiřní Koreji. Vedení seriálu dnes vydalo oficiální zprávu, že i přes veškerou snahu se závod na stále nedokončené trati v Ansanu konat nebude.
"Je to politováníhodné že se závod v Koreji neuskuteční i přes naši opakovanou snahu. Nechceme ale aby se tato událost nějak negativně podepsala na zatím úspěšné sezóně", řekl Kevin Kalkhoven, spolumajitel ChampCar. "I přes nešťastnou situaci v Koreji chceme dále rozvíjet naši přítomnost v Pacifické oblasti a nabídnout divákům závody světového kalibru"
O Korejském závodě se začalo mluvit poprvé v roce 2004, kdy byl naplánován na nadcházející sezónu. V roce 2005 se do Koreji dokonce podíval i Ryan Hunter Reay, aby se zúčastnil promo akce, avšak závod byl zrušen dva týdny před jeho konáním a přeložen na letošní sezónu. Již od začátku roku však byly slyšet hlasy, že se závod neuskuteční ani letos. Nyní bylo toto oficiálně potvrzeno a ani jeho budoucnost v následujících sezónách bych neviděl po tolika neúspěších příliš růžově.
Foto: ChampCar Media
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?