Penskeho vozy obhájily své pozice ze třetího tréninku a do nedělního závodu odstartují v pořadí Castroneves – Hornish.
Druhou řadu obsadily vozy Andretti Green. Marco Andretti vyšel z interního duelu nejlépe a získal třetí místo. Vedle něj se postaví Tony Kanaan. Ve velmi dobrých výkonech pokračoval Jeff Simmons. Nováček, jenž až doposud neměl mnoho příležitostí k úsměvu, odstartuje ze šestého místa.
Vitor Meira pravděpodobně čekal od kvalifikace lepší výsledek, ale i tak může být se vzrůstající formou vozu #7 Panther Racing spokojen.
Z posledního místa odstartuje Ryan Briscoe, který v prvním tréninku havaroval a zdemoloval vůz. Do následujícího ani nevyjel, protože se jeho mechanici snažili opravit poškozený monopost. Málo tréninkových jízd znemožnilo důkladné nastavování vozu, což se projevilo právě v kvalifikaci.
foto: IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.