Penskeho vozy obhájily své pozice ze třetího tréninku a do nedělního závodu odstartují v pořadí Castroneves – Hornish.
Druhou řadu obsadily vozy Andretti Green. Marco Andretti vyšel z interního duelu nejlépe a získal třetí místo. Vedle něj se postaví Tony Kanaan. Ve velmi dobrých výkonech pokračoval Jeff Simmons. Nováček, jenž až doposud neměl mnoho příležitostí k úsměvu, odstartuje ze šestého místa.
Vitor Meira pravděpodobně čekal od kvalifikace lepší výsledek, ale i tak může být se vzrůstající formou vozu #7 Panther Racing spokojen.
Z posledního místa odstartuje Ryan Briscoe, který v prvním tréninku havaroval a zdemoloval vůz. Do následujícího ani nevyjel, protože se jeho mechanici snažili opravit poškozený monopost. Málo tréninkových jízd znemožnilo důkladné nastavování vozu, což se projevilo právě v kvalifikaci.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?