 
            Milwaukee - 3 trénink: Dvojice týmu Penske, Helio Castroneves a Sam Hornish, ovládli třetí trénink na zítřejší závod v Milwaukee.
Doposud červenobílé vozy experimentovaly s nastavením a na zajížděných časech to bylo dobře znát. Například Castroneves byl ve druhém tréninku až šestnáctý před Jeffem Simmonsem na posledním sedmnáctém místě.
Ovšem překvapení v Miwaukee stále pokračuje. V prvním tréninku obsadil tým Andretti Green první tři místa. V následujícím tréninku se do první pětky dostali Jeff Bucknum či Bryan Herta. Nyní se o šok mezi diváky postaral Jeff Simmons, který zajel třetí nejrychlejší čas. Za letošním nováčkem skončil Vitor Meira, jenž stále potvrzuje vzrůstající formu Panther Racing.
Simmons měl vstup do sezóny nejtěžší z celé plejády pilotů. Šanci dostal teprve až po tragické smrti Paula Dany a v následujících závodech většinou jen uzavíral jezdecké pole nebo vůbec nedojel.
Průběh závodního víkendu velmi připomíná ten loňský, kdy tým Penske nejprve hledal správné nastavení a potom dominoval. Jenže v minulém roce došlo při souboji o první místo mezi Hornishem a Castronevesem ke kolizi. Nejhůře z toho vyšel Castroneves, který kolidoval se zdí.
Piloti Ganassiho týmu stále chybí v první pětce. Dan Wheldon si z předešlého tréninku pohoršil o tři pozice a Dixon dokonce o deset. Tabulku nejrychlejších časů uzavírá Ryan Briscoe, který začíná prakticky od znovu. Hned v úvodním tréninku havaroval a zdemoloval vůz.
foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?