Milwaukee - 3 trénink: Dvojice týmu Penske, Helio Castroneves a Sam Hornish, ovládli třetí trénink na zítřejší závod v Milwaukee.
Doposud červenobílé vozy experimentovaly s nastavením a na zajížděných časech to bylo dobře znát. Například Castroneves byl ve druhém tréninku až šestnáctý před Jeffem Simmonsem na posledním sedmnáctém místě.
Ovšem překvapení v Miwaukee stále pokračuje. V prvním tréninku obsadil tým Andretti Green první tři místa. V následujícím tréninku se do první pětky dostali Jeff Bucknum či Bryan Herta. Nyní se o šok mezi diváky postaral Jeff Simmons, který zajel třetí nejrychlejší čas. Za letošním nováčkem skončil Vitor Meira, jenž stále potvrzuje vzrůstající formu Panther Racing.
Simmons měl vstup do sezóny nejtěžší z celé plejády pilotů. Šanci dostal teprve až po tragické smrti Paula Dany a v následujících závodech většinou jen uzavíral jezdecké pole nebo vůbec nedojel.
Průběh závodního víkendu velmi připomíná ten loňský, kdy tým Penske nejprve hledal správné nastavení a potom dominoval. Jenže v minulém roce došlo při souboji o první místo mezi Hornishem a Castronevesem ke kolizi. Nejhůře z toho vyšel Castroneves, který kolidoval se zdí.
Piloti Ganassiho týmu stále chybí v první pětce. Dan Wheldon si z předešlého tréninku pohoršil o tři pozice a Dixon dokonce o deset. Tabulku nejrychlejších časů uzavírá Ryan Briscoe, který začíná prakticky od znovu. Hned v úvodním tréninku havaroval a zdemoloval vůz.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?