Milwaukee - 3 trénink: Dvojice týmu Penske, Helio Castroneves a Sam Hornish, ovládli třetí trénink na zítřejší závod v Milwaukee.
Doposud červenobílé vozy experimentovaly s nastavením a na zajížděných časech to bylo dobře znát. Například Castroneves byl ve druhém tréninku až šestnáctý před Jeffem Simmonsem na posledním sedmnáctém místě.
Ovšem překvapení v Miwaukee stále pokračuje. V prvním tréninku obsadil tým Andretti Green první tři místa. V následujícím tréninku se do první pětky dostali Jeff Bucknum či Bryan Herta. Nyní se o šok mezi diváky postaral Jeff Simmons, který zajel třetí nejrychlejší čas. Za letošním nováčkem skončil Vitor Meira, jenž stále potvrzuje vzrůstající formu Panther Racing.
Simmons měl vstup do sezóny nejtěžší z celé plejády pilotů. Šanci dostal teprve až po tragické smrti Paula Dany a v následujících závodech většinou jen uzavíral jezdecké pole nebo vůbec nedojel.
Průběh závodního víkendu velmi připomíná ten loňský, kdy tým Penske nejprve hledal správné nastavení a potom dominoval. Jenže v minulém roce došlo při souboji o první místo mezi Hornishem a Castronevesem ke kolizi. Nejhůře z toho vyšel Castroneves, který kolidoval se zdí.
Piloti Ganassiho týmu stále chybí v první pětce. Dan Wheldon si z předešlého tréninku pohoršil o tři pozice a Dixon dokonce o deset. Tabulku nejrychlejších časů uzavírá Ryan Briscoe, který začíná prakticky od znovu. Hned v úvodním tréninku havaroval a zdemoloval vůz.
foto: IndyCar Media
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.