Milwaukee - 2. trénink: Závodní vůz #26 NYSE překvapivě ovládl další trénink na nedělní závod IndyCar série.
Nejrychlejší Marco Andretti nebyl jediným překvapením tréninku. Jména jako Jeff Bucknum, Bryan Herta a Jody Scheckter se vlezla do první pětky a naopak vedoucí čtveřice jezdců průběžného hodnocení zůstala daleko za očekáváním.
Pro Jeffa Bucknuma je dnešní den výjimečný. Po ubohém výsledku v Nashvillu bylo zapotřebí výrazného zlepšení a nyní se zdá, že Bucknum a jeho tým Foyt Racing konečně našli rychlost. Převážně za to mohou vděčit speciálnímu testování, které absolvovali všichni nováčci.
„Byl to velmi produktivní den díky němuž jsem si vybudoval k oválu důvěru,“ řekl Bucknum. Tým se znovu začíná opírat o silné vedení majitele A.J. Foyta, který zmeškal dva závody kvůli operaci kolene.
Oběma soupeřícím týmům o titul šampióna očividně něco chybělo. Dan Wheldon byl z „velké čtyřky“ nejrychlejší, přesto se však zmohl jen na šesté místo. Naopak Helio Castroneves překonal jen posledního Jeffa Simmonse a z druhého tréninku si odnáší šestnácté místo.
Ryan Briscoe na ovál nevyjel. Jeho tým trávil čas opravováním vozu, se kterým si Briscoe v úvodním tréninku nerozuměl a ve čtvrté zatáčce narazil do zdi.
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?