Milwaukee - 2. trénink: Závodní vůz #26 NYSE překvapivě ovládl další trénink na nedělní závod IndyCar série.
Nejrychlejší Marco Andretti nebyl jediným překvapením tréninku. Jména jako Jeff Bucknum, Bryan Herta a Jody Scheckter se vlezla do první pětky a naopak vedoucí čtveřice jezdců průběžného hodnocení zůstala daleko za očekáváním.
Pro Jeffa Bucknuma je dnešní den výjimečný. Po ubohém výsledku v Nashvillu bylo zapotřebí výrazného zlepšení a nyní se zdá, že Bucknum a jeho tým Foyt Racing konečně našli rychlost. Převážně za to mohou vděčit speciálnímu testování, které absolvovali všichni nováčci.
„Byl to velmi produktivní den díky němuž jsem si vybudoval k oválu důvěru,“ řekl Bucknum. Tým se znovu začíná opírat o silné vedení majitele A.J. Foyta, který zmeškal dva závody kvůli operaci kolene.
Oběma soupeřícím týmům o titul šampióna očividně něco chybělo. Dan Wheldon byl z „velké čtyřky“ nejrychlejší, přesto se však zmohl jen na šesté místo. Naopak Helio Castroneves překonal jen posledního Jeffa Simmonse a z druhého tréninku si odnáší šestnácté místo.
Ryan Briscoe na ovál nevyjel. Jeho tým trávil čas opravováním vozu, se kterým si Briscoe v úvodním tréninku nerozuměl a ve čtvrté zatáčce narazil do zdi.
foto: IndyCar Media
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?