Milwaukee - 2. trénink: Závodní vůz #26 NYSE překvapivě ovládl další trénink na nedělní závod IndyCar série.
Nejrychlejší Marco Andretti nebyl jediným překvapením tréninku. Jména jako Jeff Bucknum, Bryan Herta a Jody Scheckter se vlezla do první pětky a naopak vedoucí čtveřice jezdců průběžného hodnocení zůstala daleko za očekáváním.
Pro Jeffa Bucknuma je dnešní den výjimečný. Po ubohém výsledku v Nashvillu bylo zapotřebí výrazného zlepšení a nyní se zdá, že Bucknum a jeho tým Foyt Racing konečně našli rychlost. Převážně za to mohou vděčit speciálnímu testování, které absolvovali všichni nováčci.
„Byl to velmi produktivní den díky němuž jsem si vybudoval k oválu důvěru,“ řekl Bucknum. Tým se znovu začíná opírat o silné vedení majitele A.J. Foyta, který zmeškal dva závody kvůli operaci kolene.
Oběma soupeřícím týmům o titul šampióna očividně něco chybělo. Dan Wheldon byl z „velké čtyřky“ nejrychlejší, přesto se však zmohl jen na šesté místo. Naopak Helio Castroneves překonal jen posledního Jeffa Simmonse a z druhého tréninku si odnáší šestnácté místo.
Ryan Briscoe na ovál nevyjel. Jeho tým trávil čas opravováním vozu, se kterým si Briscoe v úvodním tréninku nerozuměl a ve čtvrté zatáčce narazil do zdi.
foto: IndyCar Media
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.