Již tento víkend se celý seriál IRL stěhuje na závod v Milwaukee. Matsuura zde nikdy nedosáhl kvalitních výsledků, proto chce tentokrát uspět.
Seriál IndyCar 2006 nabral obrátky a do konce sezóny zbývá jen pět závodů. Kosuke Matsuura úzkostlivě čeká na další pokus o výborný výsledek. Na oválu v Nashvillu se dokonce propracoval na třetí místo a mohl získat své nejlepší umístění v kariéře. Jeho snažení však přerušila technická závada.
Snad i díky tomuto výpadku je Matsuura doslova nažhaven na nedělní závod, který čítá 225 kol. V minulém roce zde dojel na jedenáctém místě a nejlépe se zde umístil v roce 2004, v cíli byl klasifikován na desátém místě.
„Loni jsem na podvozku Panoz zajel poměrně dobrý závod,“ řekl Matsuura, kterého čeká třiačtyřicátý start v IndyCar. „Do Milwaukee se těším a uvidíme co zde s Dallarou dokážu. V kvalifikaci chci zajet co nejlépe. Vždy když jsem zde závodil, startoval jsem z 20. místa.“
foto: Ron McQueeney/IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.