Již tento víkend se celý seriál IRL stěhuje na závod v Milwaukee. Matsuura zde nikdy nedosáhl kvalitních výsledků, proto chce tentokrát uspět.
Seriál IndyCar 2006 nabral obrátky a do konce sezóny zbývá jen pět závodů. Kosuke Matsuura úzkostlivě čeká na další pokus o výborný výsledek. Na oválu v Nashvillu se dokonce propracoval na třetí místo a mohl získat své nejlepší umístění v kariéře. Jeho snažení však přerušila technická závada.
Snad i díky tomuto výpadku je Matsuura doslova nažhaven na nedělní závod, který čítá 225 kol. V minulém roce zde dojel na jedenáctém místě a nejlépe se zde umístil v roce 2004, v cíli byl klasifikován na desátém místě.
„Loni jsem na podvozku Panoz zajel poměrně dobrý závod,“ řekl Matsuura, kterého čeká třiačtyřicátý start v IndyCar. „Do Milwaukee se těším a uvidíme co zde s Dallarou dokážu. V kvalifikaci chci zajet co nejlépe. Vždy když jsem zde závodil, startoval jsem z 20. místa.“
foto: Ron McQueeney/IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?