Ještě ani nezaschl inkoust na nové smlouvě na tři závody a australský jezdec Ryan Briscoe již nastoupil do devátého závodu letošního šampionátu.
Dreyer & Reinbold Racing uzavřel s navrátilcem krátkodobou smlouvu. Tým již nyní hýří pro závod optimismem, přestože se v kvalifikaci neměli z čeho radovat. „Jsme trochu zklamaní, ale v závodě očekáváme dobrý výsledek,“ řekl spolumajitel týmu Dennis Rainbold. Ryan Briscoe bude startovat ze 13. pozice.
Ovál v Nashvillu je místem druhého Briscoeho vystoupení v sezóně 2006. Poprvé atmosféru IRL zažil ve Watkins Glen, kde dojel na vynikajícím třetím místě. Letos jej tým nasadí ještě v Milwaukee a na klasické trati Infinion.
Ryan Briscoe se na večerní jízdu těší: „ Je to ovál, kde dochází k častým soubojům. Betónový povrch je velmi náročný na pneumatiky. Minulý rok jsem zde zajel nejlepší závod a dnes bych to rád zopakoval.“
foto: IndyCar Media
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?