Ještě ani nezaschl inkoust na nové smlouvě na tři závody a australský jezdec Ryan Briscoe již nastoupil do devátého závodu letošního šampionátu.
Dreyer & Reinbold Racing uzavřel s navrátilcem krátkodobou smlouvu. Tým již nyní hýří pro závod optimismem, přestože se v kvalifikaci neměli z čeho radovat. „Jsme trochu zklamaní, ale v závodě očekáváme dobrý výsledek,“ řekl spolumajitel týmu Dennis Rainbold. Ryan Briscoe bude startovat ze 13. pozice.
Ovál v Nashvillu je místem druhého Briscoeho vystoupení v sezóně 2006. Poprvé atmosféru IRL zažil ve Watkins Glen, kde dojel na vynikajícím třetím místě. Letos jej tým nasadí ještě v Milwaukee a na klasické trati Infinion.
Ryan Briscoe se na večerní jízdu těší: „ Je to ovál, kde dochází k častým soubojům. Betónový povrch je velmi náročný na pneumatiky. Minulý rok jsem zde zajel nejlepší závod a dnes bych to rád zopakoval.“
foto: IndyCar Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?