 
            Ještě ani nezaschl inkoust na nové smlouvě na tři závody a australský jezdec Ryan Briscoe již nastoupil do devátého závodu letošního šampionátu.
Dreyer & Reinbold Racing uzavřel s navrátilcem krátkodobou smlouvu. Tým již nyní hýří pro závod optimismem, přestože se v kvalifikaci neměli z čeho radovat. „Jsme trochu zklamaní, ale v závodě očekáváme dobrý výsledek,“ řekl spolumajitel týmu Dennis Rainbold. Ryan Briscoe bude startovat ze 13. pozice.
Ovál v Nashvillu je místem druhého Briscoeho vystoupení v sezóně 2006. Poprvé atmosféru IRL zažil ve Watkins Glen, kde dojel na vynikajícím třetím místě. Letos jej tým nasadí ještě v Milwaukee a na klasické trati Infinion.
Ryan Briscoe se na večerní jízdu těší: „ Je to ovál, kde dochází k častým soubojům. Betónový povrch je velmi náročný na pneumatiky. Minulý rok jsem zde zajel nejlepší závod a dnes bych to rád zopakoval.“
foto: IndyCar Media
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?