Nashville - kvalifikácia + postavenie na štarte: Vysokú latku nasadenú britským pretekárom hneď v úvode kvalifikácie nebolo možné prekonať.
Nad traťou v americkom Tennessee panovalo poriadne horúce počasie, pričom je dosť pravdepodobné, že do záverečného večerného tréningu ešte môže spŕchnuť.
Počas dvojkolovej kvalifikácie, ktorú si jednotliví piloti odjazdili postupne za sebou sa takmer v úvode objavil víťaz posledného tréningu Dan Wheldon. Svoj čas si oproti tréningu zlepšil ešte o desatinu sekundy, čo napokon s prehľadom stačilo na udržanie líderstva až do odjazdenia celého štartovného poľa. Do prvej rady sa na zajtrajšie večerné preteky ešte postaví líder šampionátu Sam Hornish ml.
Takmer každý pilot využil na zmeranie najlepšieho času vymedzené dve kolá, okrem Scotta Dixona. Tomu stačilo na zisk tretieho miesta na štarte iba jediné merané kolo. Zaujímavým faktom je, že takmer každý pilot majúc k dispozícii dve kolá zaznamenal svoj najlepší čas rovno v prvom okrem Franchittiho, Kanaana a mladého Andrettiho, pre ktorého znamená výsledok na konci katastrofálne umiestnenie.
Foto: Target Chip Ganassi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?