Toronto - 2.kvalifikácie + postavenie na štarte: Každý s napätím očakával, či dokáže Bourdais prekonať čas Allmendingera. Prišiel však nečakaný útok Justina...
Boj o absolútne postavenie na štarte započala ako prvá Katherine Legge, ale jej prvý zaznamenaný čas zakrátko hlboko zmazal neuveriteľným výkonom Andrew Ranger z tímu Mi-Jack. Jeho výkon nebol napriek výjazdu polovice štartovného poľa prekonaný, keď prišla na rad jediná červená fáza kvalifikácie.
O tú sa postaral Dan Clarke z tímu CTE Racing po tom, čo jeho monopost škrtol ľavou stranou pri brzdení o stenu najhlhšej rovinky a nopokon skončil v bariére z pneumatík v tretej zákrute bez ujmy na zdraví. Jeho monopost bol na tom pochopiteľne ďaleko horšie.
Do záverečnej časti sa na provizórnom pole position vystriedali Bourdais, Tracy a napokon Allmendinger, po tom, čo obaja piloti tímu Forsythe prezuli na mäkšie pneumatiky. Bourdais v závere rovnako navštívil svojich mechanikov a zraky prítomných očakávali, čo z toho vznikne. Sebastien mal vďaka časovému limitu k dispozícii iba jediné možné rýchle kolo, ale bohužiaľ doplatil na hustú premávku a Allmendingerovi bolo takmer jasné, že o poleposition ho už francúzsky rodák nepripraví.
Takmer nikto si nevšimol, že v posledných sekundách kvalifikácie jazdí na trati ešte červenobiely monopost Justina Wilsona z tímu RuSport a dal o sebe jasne vedieť až po tom, čo jeho meno poskočilo zo štvrtého miesta na prvé. Expilot Formule 1 tak získava svoje prvé poleposition sezóny.
Posledné dve miesta na štarte nebudú podobne ako u ostatných pilotov zhodné s výsledkom druhej kvalifikácie. Dan Clarke pre svoju haváriu v meranom kole nezaznamenal žiaden čas, ale výsledok z prvej kvalifikácie ho posunul na predposledné miesto pred Kesemetsa.
Pre tých, ktorí dajú prednosť sledovaniu pretekov Champ Car pred finálovým duelom MS vo futbale, ponúka stanica Eurosport priamy prenos v nedeľu od 18:30.
Foto: Champ Car
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?