Toronto - 3.tréning: Iba tri minúty pred koncom stihol zaznanemať francúzsky rodák ako jediný čas pod 59 sekúnd.
Trať mestského okruhu doobeda nebola zatiaľ natoľko rozpálená, ako sa očakáva poobede. Vzhľadom k tomu, že na zajtrajšie preteky sa predpovedajú podobné poveternostné podmienky aké boli práve počas dnešného ranného tréningu, tímy radšej venovali vyhradených 60 minút nastaveniu pre preteky a nie na druhú časť kvalifikácie.
Tomu aj zodpovedala premávka na trati, ktorá sa ihneď zaplnila takmer celým štartovným poľom a diváci tak mali na čo pozerať. Kritickou sa pre pilotov stávali najmä prvá a šiesta zákruta, kde sa pilotom občas nepodarilo skoro zabrzdiť a využili tak asfaltovú výbehovú zónu vrátane dvojnásobného výletu domáceho pilota Paula Tracyho z tímu Forsythe Racing.
Ani jeden z pilotov našťastie nehavaroval, akurát sa problémom nevyhol Cristiano da Matta, pretože tomu v prvej zákrute zhasol motor a postaral sa tak o jedinú červenú fázu, za ktorú bol penalizovaný zastávkou ôsmich minút v boxoch.
O prvé miesto sa v priebehu tréningu delili Wilson, Tracy, Allmendinger a Bourdais. Najlepší čas zaznamenal obhájca titulu nasledovaným Justinom Wilsonom. Vzhľadom na testovanie podmienok v pretekoch, dá sa očakávať, že táto štvorica je horúcim kandidátom na nedeľné pódium.
Foto: Champ Car
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?