Toronto - 3.tréning: Iba tri minúty pred koncom stihol zaznanemať francúzsky rodák ako jediný čas pod 59 sekúnd.
Trať mestského okruhu doobeda nebola zatiaľ natoľko rozpálená, ako sa očakáva poobede. Vzhľadom k tomu, že na zajtrajšie preteky sa predpovedajú podobné poveternostné podmienky aké boli práve počas dnešného ranného tréningu, tímy radšej venovali vyhradených 60 minút nastaveniu pre preteky a nie na druhú časť kvalifikácie.
Tomu aj zodpovedala premávka na trati, ktorá sa ihneď zaplnila takmer celým štartovným poľom a diváci tak mali na čo pozerať. Kritickou sa pre pilotov stávali najmä prvá a šiesta zákruta, kde sa pilotom občas nepodarilo skoro zabrzdiť a využili tak asfaltovú výbehovú zónu vrátane dvojnásobného výletu domáceho pilota Paula Tracyho z tímu Forsythe Racing.
Ani jeden z pilotov našťastie nehavaroval, akurát sa problémom nevyhol Cristiano da Matta, pretože tomu v prvej zákrute zhasol motor a postaral sa tak o jedinú červenú fázu, za ktorú bol penalizovaný zastávkou ôsmich minút v boxoch.
O prvé miesto sa v priebehu tréningu delili Wilson, Tracy, Allmendinger a Bourdais. Najlepší čas zaznamenal obhájca titulu nasledovaným Justinom Wilsonom. Vzhľadom na testovanie podmienok v pretekoch, dá sa očakávať, že táto štvorica je horúcim kandidátom na nedeľné pódium.
Foto: Champ Car
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?