Toronto - 3.tréning: Iba tri minúty pred koncom stihol zaznanemať francúzsky rodák ako jediný čas pod 59 sekúnd.
Trať mestského okruhu doobeda nebola zatiaľ natoľko rozpálená, ako sa očakáva poobede. Vzhľadom k tomu, že na zajtrajšie preteky sa predpovedajú podobné poveternostné podmienky aké boli práve počas dnešného ranného tréningu, tímy radšej venovali vyhradených 60 minút nastaveniu pre preteky a nie na druhú časť kvalifikácie.
Tomu aj zodpovedala premávka na trati, ktorá sa ihneď zaplnila takmer celým štartovným poľom a diváci tak mali na čo pozerať. Kritickou sa pre pilotov stávali najmä prvá a šiesta zákruta, kde sa pilotom občas nepodarilo skoro zabrzdiť a využili tak asfaltovú výbehovú zónu vrátane dvojnásobného výletu domáceho pilota Paula Tracyho z tímu Forsythe Racing.
Ani jeden z pilotov našťastie nehavaroval, akurát sa problémom nevyhol Cristiano da Matta, pretože tomu v prvej zákrute zhasol motor a postaral sa tak o jedinú červenú fázu, za ktorú bol penalizovaný zastávkou ôsmich minút v boxoch.
O prvé miesto sa v priebehu tréningu delili Wilson, Tracy, Allmendinger a Bourdais. Najlepší čas zaznamenal obhájca titulu nasledovaným Justinom Wilsonom. Vzhľadom na testovanie podmienok v pretekoch, dá sa očakávať, že táto štvorica je horúcim kandidátom na nedeľné pódium.
Foto: Champ Car
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?