Dan Wheldon ze stáje Chipa Ganassiho vyhrál úvodní trénink na oválu v Kansasu před rivalem Samem Hornishem na voze Penske.
Wheldon zajel své nejlepší kolo průměrnou rychlostí 340 km/h čímž vytvořil čas 25.7194 vteřin, Hornish byl jen o něco málo pomalejší.
Na prvních dvou místech se nekonalo žádné překvapení, týmy Ganassi a Penske dominují po celou sezónu a pravidelně obsazují přední příčky. Ovšem nečekaný výkon podal Kosuke Matsuura, který zajel třetí nejrychlejší čas.
Vitor Meira nezůstal za očekáváním a v tréninku skončil pátý. Ten už netrpělivě čeká na protrhnutí vítězné série Ganassi/Penske. Právě Meira drží smutný rekord v počtu startů bez jediného vítězství. Jeho čekání trvá již padesát dva závodů.
Deváté místo pravděpodobně vytvořilo úsměv na tváři Danici Patrick, která si pomalu zvyká na podvozek Dallara. Tým Rahal Letterman Racing na nové podvozky přešel v průběhu sezóny a Patrick, Rice a Simmons stále nenašli ten správný rytmus.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?