Dan Wheldon ze stáje Chipa Ganassiho vyhrál úvodní trénink na oválu v Kansasu před rivalem Samem Hornishem na voze Penske.
Wheldon zajel své nejlepší kolo průměrnou rychlostí 340 km/h čímž vytvořil čas 25.7194 vteřin, Hornish byl jen o něco málo pomalejší.
Na prvních dvou místech se nekonalo žádné překvapení, týmy Ganassi a Penske dominují po celou sezónu a pravidelně obsazují přední příčky. Ovšem nečekaný výkon podal Kosuke Matsuura, který zajel třetí nejrychlejší čas.
Vitor Meira nezůstal za očekáváním a v tréninku skončil pátý. Ten už netrpělivě čeká na protrhnutí vítězné série Ganassi/Penske. Právě Meira drží smutný rekord v počtu startů bez jediného vítězství. Jeho čekání trvá již padesát dva závodů.
Deváté místo pravděpodobně vytvořilo úsměv na tváři Danici Patrick, která si pomalu zvyká na podvozek Dallara. Tým Rahal Letterman Racing na nové podvozky přešel v průběhu sezóny a Patrick, Rice a Simmons stále nenašli ten správný rytmus.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.