Dan Wheldon ze stáje Chipa Ganassiho vyhrál úvodní trénink na oválu v Kansasu před rivalem Samem Hornishem na voze Penske.
Wheldon zajel své nejlepší kolo průměrnou rychlostí 340 km/h čímž vytvořil čas 25.7194 vteřin, Hornish byl jen o něco málo pomalejší.
Na prvních dvou místech se nekonalo žádné překvapení, týmy Ganassi a Penske dominují po celou sezónu a pravidelně obsazují přední příčky. Ovšem nečekaný výkon podal Kosuke Matsuura, který zajel třetí nejrychlejší čas.
Vitor Meira nezůstal za očekáváním a v tréninku skončil pátý. Ten už netrpělivě čeká na protrhnutí vítězné série Ganassi/Penske. Právě Meira drží smutný rekord v počtu startů bez jediného vítězství. Jeho čekání trvá již padesát dva závodů.
Deváté místo pravděpodobně vytvořilo úsměv na tváři Danici Patrick, která si pomalu zvyká na podvozek Dallara. Tým Rahal Letterman Racing na nové podvozky přešel v průběhu sezóny a Patrick, Rice a Simmons stále nenašli ten správný rytmus.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?