Dan Wheldon ze stáje Chipa Ganassiho vyhrál úvodní trénink na oválu v Kansasu před rivalem Samem Hornishem na voze Penske.
Wheldon zajel své nejlepší kolo průměrnou rychlostí 340 km/h čímž vytvořil čas 25.7194 vteřin, Hornish byl jen o něco málo pomalejší.
Na prvních dvou místech se nekonalo žádné překvapení, týmy Ganassi a Penske dominují po celou sezónu a pravidelně obsazují přední příčky. Ovšem nečekaný výkon podal Kosuke Matsuura, který zajel třetí nejrychlejší čas.
Vitor Meira nezůstal za očekáváním a v tréninku skončil pátý. Ten už netrpělivě čeká na protrhnutí vítězné série Ganassi/Penske. Právě Meira drží smutný rekord v počtu startů bez jediného vítězství. Jeho čekání trvá již padesát dva závodů.
Deváté místo pravděpodobně vytvořilo úsměv na tváři Danici Patrick, která si pomalu zvyká na podvozek Dallara. Tým Rahal Letterman Racing na nové podvozky přešel v průběhu sezóny a Patrick, Rice a Simmons stále nenašli ten správný rytmus.
foto: Target Chip Ganassi Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?