Sam Hornish má v plánu smazat pětibodový náskok týmového kolegy a jít vstříc třetímu titulu šampióna IRL.
Castronevese a Hornishe nečeká lehký boj, oba mají v týmu stejné podmínky. Záležet bude jen na jezdeckém umění a rychlosti práce mechaniků v boxech. „Určitě to bude zajímavé,“ řekl Hornish, který v roce 2002 vyhrál poslední dva závody sezóny a vyfoukl tak titul Gil de Ferranovi a Castronevesovi. „Před námi je ještě spousta závodů a já mám šanci jich mnoho vyhrát.“
Hornish by rád vyděl v konečném hodnocení jezdců na prvních dvou místech oba vozy Penske, samozřejmě na prvním místě nejlépe sebe. Castroneves měl velmi dobrý vstup do sezóny a v průběhu roku podává stabilní výsledky, proto je pro Hornishe důležité s Brazilcem držet kontakt.
Obhájce titulu Dan Wheldon zatím naději neztrácí. Ani jeho týmový kolega Scott Dixon, šampión z roku 2003 nehází flintu do žita: „Letos je to velmi vyrovnané, v průběhu další poloviny sezóny musíme začít dominovat.“
O úspěších Rogera Penskeho svědčí fakt, že v Kansasu budou jeho jezdci bojovat o 130 vítězství týmu Penske.
foto: IRL
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?