Sam Hornish má v plánu smazat pětibodový náskok týmového kolegy a jít vstříc třetímu titulu šampióna IRL.
Castronevese a Hornishe nečeká lehký boj, oba mají v týmu stejné podmínky. Záležet bude jen na jezdeckém umění a rychlosti práce mechaniků v boxech. „Určitě to bude zajímavé,“ řekl Hornish, který v roce 2002 vyhrál poslední dva závody sezóny a vyfoukl tak titul Gil de Ferranovi a Castronevesovi. „Před námi je ještě spousta závodů a já mám šanci jich mnoho vyhrát.“
Hornish by rád vyděl v konečném hodnocení jezdců na prvních dvou místech oba vozy Penske, samozřejmě na prvním místě nejlépe sebe. Castroneves měl velmi dobrý vstup do sezóny a v průběhu roku podává stabilní výsledky, proto je pro Hornishe důležité s Brazilcem držet kontakt.
Obhájce titulu Dan Wheldon zatím naději neztrácí. Ani jeho týmový kolega Scott Dixon, šampión z roku 2003 nehází flintu do žita: „Letos je to velmi vyrovnané, v průběhu další poloviny sezóny musíme začít dominovat.“
O úspěších Rogera Penskeho svědčí fakt, že v Kansasu budou jeho jezdci bojovat o 130 vítězství týmu Penske.
foto: IRL
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.