IRL se přehouplo do své druhé poloviny a na jezdce tento víkend čeká ovál Kansas Speedway.
Letos očekávají jezdci úplně jiný druh závodění. „V minulosti jsme jezdili i ve třech řadách,“ řekl Ed Carpenter, který přijel do Kansasu potřetí v kariéře. „Po testech si myslím, že uvidíme boje jen ve dvou řadách.“
Týmy Ganassi a Penske dosud vyhrály všechny závody letošní sezóny a ani v Kansasu to nevypadá na ukončení dominance. Misky vah se po Richmondu přehouply na stranu Penske. V průběžném pořadí vede Helio Castroneves s náskokem pěti bodů před Samem Hornishem. S menším odstupem je následuje dvojice Dixon – Wheldon, kteří doslova prokaučovali poslední závod konaný Richmondu.
V minulém roce získal prvenství tým Andretti Green, avšak letos za nejlepší dvojkou týmů poněkud ztrácí. „Technici si od začátku sezóny mučí mozek, ale stále nejsme konkurenceschopní jako loni,“ řekl Dario Franchitti. Přesto si jako před každým závodem patřičně věří a doufá v úspěch.
foto: Red Bull Cheever Racing
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?