IRL se přehouplo do své druhé poloviny a na jezdce tento víkend čeká ovál Kansas Speedway.
Letos očekávají jezdci úplně jiný druh závodění. „V minulosti jsme jezdili i ve třech řadách,“ řekl Ed Carpenter, který přijel do Kansasu potřetí v kariéře. „Po testech si myslím, že uvidíme boje jen ve dvou řadách.“
Týmy Ganassi a Penske dosud vyhrály všechny závody letošní sezóny a ani v Kansasu to nevypadá na ukončení dominance. Misky vah se po Richmondu přehouply na stranu Penske. V průběžném pořadí vede Helio Castroneves s náskokem pěti bodů před Samem Hornishem. S menším odstupem je následuje dvojice Dixon – Wheldon, kteří doslova prokaučovali poslední závod konaný Richmondu.
V minulém roce získal prvenství tým Andretti Green, avšak letos za nejlepší dvojkou týmů poněkud ztrácí. „Technici si od začátku sezóny mučí mozek, ale stále nejsme konkurenceschopní jako loni,“ řekl Dario Franchitti. Přesto si jako před každým závodem patřičně věří a doufá v úspěch.
foto: Red Bull Cheever Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?